haber32
banner77
02 Nisan 2019 Salı 16:46
Başdeğirmen Göreve Başlıyor
haber32

Isparta Belediye Başkanlığına seçilen Şükrü Başdeğirmen'in Perşembe Günü Saat 14:00'da Isparta Halk eğitim Merkezinde yapılacak törenle Mazbatasını alacağı öğrenildi.

Mazbatasını alan Başdeğirmen ardından Isparta Belediye Başkanlığı Binasına Gelerek görevi devralması bekleniyor.

Başdeğirmen'e görevi devretmek üzere Yusuf Ziya Günaydın'ın Belediyede hazır bulunup bulunmayacağı ise bilinmiyor.

Son Güncelleme: 02.04.2019 18:15
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ş.BAŞDEĞİRMENE İFTİRA ATAN GAZETE İŞİ 2019-04-02 17:55:36

şükrü beye iftira dolu çarşıda dağıtılan gazete mardin de yön matbaasında bastırıldı. bilin bakalım günaydının ekibinde mardinli seçim yetkilisi kim.

Misafir Avatar
recaiden seçilenlere 3 ay önce @Ş.BAŞDEĞİRMENE İFTİRA ATAN GAZETE İŞİ

yapılan haksızlık hukuksuzluk kamu malının talan edilmesi,belediyenin zarara uğratılması,şahsi seçim çalışmalarının belediye parası ile yapılması,imara açılan yerlerden dakka dukka akrabayı talukat yer edinilmesi,yamuk ihaleler konusunda hesap sormazsanız vebali üzerinize olur.bu hesabı sormazsanız ha seçilmişsiniz ha seçilmemişsiniz fark etmez.yetimin yoksulun fakirin fukaranın ıspartalının hakkını arayın beyler.göreceğiz bakalım.ne kadar mert ve cesur olduğunuzu ?

Beğenmedim! (1)
Avatar
Vatandaş 2019-04-02 21:14:36

başkanım sizden tek isteğim, belediyedeki enver taha aydın denen şahsı belediyeden atmanızdır. mümkünde belediyenin önünden bile geçmesin. tek isteğim budur.

Misafir Avatar
aynen ya 3 ay önce @Vatandaş

liyakat diyoruz bu şahsın oralarda ne işi var.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
esnaf 3 ay önce @Vatandaş

neden?

Beğenmedim! (2)
Avatar
ORC ARAŞTIRMA İŞİ 2019-04-02 17:48:54

orc araştırmaya bu iş için ödenen para kimin kasasından çıktı. ısbaş faturalarına dikkat edelim bakalım. oradanmı çıktı. 150.000+kdv iddiası var.

Avatar
ORC ARAŞTIRMA İŞİ 2019-04-02 17:46:41

orc araştırma günaydını yüksek göstererek yüzde 10 civarındaki kararsız oyları manipüle ederek 2. olmasını sağladı. normalde gökmen 2. olacaktı.

Misafir Avatar
esnaf 3 ay önce @ORC ARAŞTIRMA İŞİ

la ne alakası var

Beğenmedim! (5)
Avatar
Koray 2019-04-02 18:48:23

verilen sözlere bakacağız. balaman dönemini de aratacaklar mı bakalım. toki kaç ev yapacak en çok onu merak ediyorum.

Avatar
biri 2019-04-02 18:15:16

belediyenin parasından halkın parasından seçim kampanyası yaparsan Allah böyle yapar işte yusuf

Misafir Avatar
biri 3 ay önce @biri

hayır partinin parasıyla yaptı. ama yusuf ziya mhp'nin parası yerine belediye bütçesinden kampanya yaptı. bizim vergilerimizi kendi şahsi menfaati için kullandı.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ısparta telefoncusu 3 ay önce @biri

şükrü başkan da ıspartalı esnafının işadımının parasıyla yaptı sanki kendi cebinden çıktı parası.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Vatandaş 2019-04-03 07:53:40

Sayın haber32 başlığınız hiç hoş değil. Sonucta Yusuf Ziya Günaydın,Isparta'ya yıllarca hizmet etmiş, Isparta Türkiye'nin yaşanabilir şehri seçilmiş.

Misafir Avatar
Vatandaş 3 ay önce @Vatandaş

yusuf ziya ısparta'ya hiçbirşey yapmamıştır. ısparta'yı soymuştur trilyonlarca malvarlığı sahibi olmuştur. ısparta 20 yıl geriye gitmiştir. ısparta'yı yaşanabilir şehir seçen kriterler eğitim-sağlık-güvenlik-adalet gibi kavramlardır. ve bunlar da direkt olarak hükümetin icraatleriyle olmuştur. türkiye'deki belediye çalışmaları sıralamalarına bakarsanız ısparta'nın en son sıralarda yer aldığını görürsünüz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
tuhaff 2019-04-02 19:47:10

yzg zamanı el izi nde müdürün küçük arkadaşı vardı şimdi başdeğirmen destekcisi olmuş oysa eski müdür destekliyodu bu bayanı...

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi