haber32
banner77
11 Mart 2019 Pazartesi 21:59
Başdeğirmen'i dinlemeye gelenler salonlara sığmıyor
haber32

Ak Parti Belediye Başkan Adayı Şükrü Başdeğirmen, Gülcü Mahallesi’ndeydi.

Hisar, Sidre ve Gülcü Mahallesi sakinlerinin yoğun ilgi gösterdiği halk buluşmasında kiralanan salon yeterli gelmedi.

Düğün salonu tıka basa doldu, bir çok kişi dışarıda kaldı.

Son Güncelleme: 12.03.2019 11:40
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
akif 2019-03-12 08:15:08

üç mahalleden bukadarmı toplandınız.

Avatar
Recep 2019-03-11 22:14:24

Şükrü başkanın koltuğa oturmasına sayılı günler kaldı inşallah

Misafir Avatar
bu soruları sorun 5 ay önce @Recep

pkk ve kürt bayrağı açmayı serbest bıraktık diye kim dedi,haburda davul zurnayı kim çaldı,çadır mahkemelerindeki türk bayraığını kim indirdi,pkk terör örgütü değildir diyen orhan miroğlu ak partide ne iş yapar,diyarbakır meydanında katil aponun mektubunu okutan ki,şivan perver denen vatan hainini protokole oturtup,barzaniye kırmızı halı serip bunlara kardeşim diyeni söyle bakem,milliyetçiliği kim ayaklarının altına aldı,havaalanlarına kürt bayrağını kim diktirdi,açılımda terörisleri görmemezlikten gelen kim,teröriste gerilla diyen kim bunları söyle sonra konuşalım olur mu ?

Beğenmedim! (1)
Avatar
Yavuz 2019-03-11 22:16:01

Allahım izniyle bu seçim belediye bizde

Avatar
Erdem 2019-03-11 22:13:52

Şükrü Başkan gümbür gümbür geliyor

Misafir Avatar
Fikri 5 ay önce @Erdem

hep aynı yüzler, taşıma suyla değirmen dönmez şükrü

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
salako mehmet 5 ay önce @Erdem

pkk ve kürt bayrağı açmayı serbest bıraktık diye kim dedi,haburda davul zurnayı kim çaldı,çadır mahkemelerindeki türk bayraığını kim indirdi,pkk terör örgütü değildir diyen orhan miroğlu ak partide ne iş yapar,diyarbakır meydanında katil aponun mektubunu okutan ki,şivan perver denen vatan hainini protokole oturtup,barzaniye kırmızı halı serip bunlara kardeşim diyeni söyle bakem,milliyetçiliği kim ayaklarının altına aldı,havaalanlarına kürt bayrağını kim diktirdi,açılımda terörisleri görmemezlikten gelen kim,teröriste gerilla diyen kim bunları söyle sonra konuşalım olur mu ?

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
deli dumrul 5 ay önce @Erdem

arjantinden 200 bin ton patike geliyor.patikeler türkiye de bitti.şükrü ye verilen her oy ziyaya yarıyorrrrrrrrrrrrrrrrr.üretim bitti bittiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.gümbürde bakayım

Beğenmedim! (5)
Avatar
Orhan 2019-03-11 22:19:53

Bu kalabalıkları birileri iyi görsün...Bunlar daha başlangıç

Avatar