haber32
banner77
21 Ocak 2019 Pazartesi 22:36
Başdeğirmen'in Yeni Projesi (Video)
haber32

Ak Parti Belediye Başkan Adayı Şükrü Başdeğirmen, 9 başlıktaki projelerinden ikincisini açıkladı.

Ak Parti aday tanıtım töreninde turizm başlıklı 2 projenin videosu gösterildi. 

İŞTE 4 PROJE VİDEOSU

BAŞDEĞİRMEN,  2. PROJESİNİ AÇIKLADI TURİZM İÇİN 4 BÜYÜK PROJE

Ak Parti Belediye Başkan Adayı Şükrü Başdeğirmen, 9 başlıktaki projelerinden ikincisini açıkladı. Ak Parti aday tanıtım töreninde turizm başlıklı 2 projenin videosu gösterildi. Başdeğirmen, Isparta turizmine bütüncül bir bakış açısı koydu. 12 İlçe, 12 ay canlı sloganı kullanıldı turizm projeleri 4 başlıkta toplandı.

1) Bütüncül Turizm Projesi

2) Gül Park Turizm Bölgesi

3) Kaymakkapı Meydanı Tarihi Turizm Bölgesi Projesi

4) Kent Park, Millet Bahçesi

Son Güncelleme: 21.01.2019 22:47
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaş 2019-01-21 23:40:52

tren garı şehir dıışına mı taşınacak demiş? daha neler millet tren seferleri başlasın yeni seferler güzergahlar hızlı tren talep ederken şehir dışına çıkarmak nedir tren garını.tren garını dışarı almadan yap kardeşim projeni. oto gar ile tren garı aynı mantık mı? yapmayın Allah aşkına.öğrenci kenti olsun sosyal şehir olsun dedikçe siz millete nasıl extra yük biner onu plan proje ediyorsunuz.vatandaşa kafe açmak i̇le hi̇zmet edi̇lmezzzzz

Misafir Avatar
Hasan 1 ay önce @Vatandaş

yaşa varol balaman

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bostona bir iki 1 ay önce @Vatandaş

aman ha kimseyi örnek falan almayın kendiniz olun.i̇mara açılan yerlerden hısım akraba yer almış diyorlar başkanım kim bunlar açıklayın.en çok projeyi kim çizdi,kimin pdojeleri hemen geçti açıklayın başkanım.valilik otoparkını kim yaptı kaça yaptı açıklayın başkanım.hoston mu boston mu yapacaktınız ıspartayı ne oldu başkanım.heyyyytttt brehhhh

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
Fikri 1 ay önce @Vatandaş

Biliyorsun ısparta’da işsizlik var bu konuda projelerin neler, şayet kazanırsan belediyede kadrolaşma yapacakmısın, belediyenin girişine akmasayı depodan çıkarıp koyacakmısın. Pomzaları işlenmeden kamyon kamyon satacakmısın, yoksa şuan olduğu gibi devam edecekmi. Isparta antalya tren yolu hakkında düşüncelerin neler, 3 vekil bu konuda bir çalışma yapacakmı, yoksa şimdiki gibi yatacaklarmı, koku sorunu ne olacak, iktidarda olmanıza rağmen hala çözemediniz, kazanınca diğer sorunları nasıl çözeceksiniz.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Bilen 1 ay önce @Vatandaş

dünya arabaları uçurmaya çalışıyor sen hala tren diyorsun. geri kafalılığı bırakın artık. 2019'dayız tren mi kaldı. biraz modern olun.

Beğenmedim! (4)
Avatar
sözde kültür 2019-01-22 02:12:45

belirtilen tüm projeler kültür bakanlığı tarafından yapılabilecek projelerdir. kaldıki bakanlık iktidar partisinde, yapsınlar.. belediye için çok lüzumsuz projeler olmuş.

Avatar
Ttt 2019-01-21 23:56:17

Bu kez ütopik geldi projeler. Cogu kahit ustunde kalacak gibi

Avatar
Musa Akın 2019-01-21 22:57:29

Projeleri ile gelen herkimse başgözüstüne...Sn. Başdeğirmen üç adım önde

Avatar
Ali 2019-01-21 23:02:20

Hepsi gereksiz

Misafir Avatar
ğereksizler 1 ay önce @Ali

yol ,hastahane,parklar,üniversite de ğereksiz .kulanmasını bilmeyen toplumlar ğereksiz toplumlardır.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Aydın 2019-01-21 23:39:35

Desteklerimiz sizinledir Şükrü bey

Misafir Avatar
Sabri 1 ay önce @Aydın

senden önce gelenlerde böyle kuru sıkı atıyorlardı, nasıl olsa bizim vatandaşlarımız balık hafızalı diyordu, şükrü be önce bu projeleri notere götür yapacağım diyerek tastiklet öyle gel

Beğenmedim! (1)
Avatar
çağdaşlık adına 2019-01-22 08:19:54

sanki daha önce ısparta böyle projeleri gördüde beyenmeme havasına girmişler ya yiğidi öldür hakkını yeme demişler güzel güzelse güzeldir yd 2+2 4 se bu da böyle bir şey bu projeler durak olayı gb değil herkesin yapamayacağı ak partinin yapacağı projeler ve yapacaktır evel Allah göreceksiniz ak parti yapar bazıları bakar olmuş....

Misafir Avatar
Z,O,Z,O 1 ay önce @çağdaşlık adına

yanlış matematik.2+2=4,2x2=4,3+1=4,1+3=4,1+1+1+1=4 eder. biri bir söz söylemiş herkes balıklama atlamış.

Beğenmedim! (6)
Avatar
merak etme 2019-01-22 08:23:54

kültür bakanlığı da hükümete bağlı yardımcı olurlar canını sıkma tren garı atıl duruyordu çok güzel olacak bir de rte açmaya gelir artık ..nereden nereye gb bir olay olacak ..çok bilen mi çok gezen mi heralde ş.başdeğirmen bazılarının yaşından daha fazla ülke görmüş orada ne varsa ısparta mızda da aynısının olması için çalışacaktır.hayalperest değil icraaat yapar.Allahın izniyle...

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi