haber32
banner77
09 Ocak 2019 Çarşamba 09:08
Başdeğirmen ve ekibi Aybatılıyı Ziyaret etti
haber32

AK Parti Isparta Belediye Başkan Adayı Şükrü Başdeğirmen, Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği Başkanı Mehmet Aybatılı’yı ziyaret etti.

Ziyarette Başdeğirmen’e “değerli dostum, arkadaşım” şeklinde hitap eden Başkan Aybatılı, “İnşallah Isparta tercihini senden yana koyar, Belediye Başkanı olursun” dedi.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
tokuşan kafalar 2019-01-09 10:33:22

şimdiye kadar cumhur mumhur dinlemeyip ziya başkanım hakkında atıp tutuyordunuz.ne oldu da çark ettiniz ?siz önce balamanı kim getirdi ve ak masayı kim kurdu ve i̇tkm yi fetöcülere kim verdi ve balaman döneminin hesabını verin.sayın başkanım ziya günaydın hakkında sonra konuşun.

Misafir Avatar
Hasan 6 ay önce @tokuşan kafalar

aybatılı şükrüyü destekleyecekmiş.biz de şükrü başdeğirmene oy vermekten vazgeçtik.şükrü düşünsün.aybatılı ve ekibinden oy alsın.

Beğenmedim! (2)
Avatar
gizli cümle 2019-01-09 10:02:00

inşAllah sen seçilirsin de yzg nin imara açmadığı benim yeri imara açarsın

Misafir Avatar
esnaf 6 ay önce @gizli cümle

senin gibi cakallarin devri bitecek gokmenoglu baskan olacak

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
hbv 6 ay önce @gizli cümle

herkes gi̇di̇şen yeri̇ni̇ kaşirmiş :)

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Fatih 6 ay önce @gizli cümle

akmasaya uğra, cebin dolu gelsin haa

Beğenmedim! (2)
Avatar
ak masa 2019-01-09 10:42:31

ak masa deyip duruyorsunuz da bu arkadaşların da devam eden dosyası yok mu mahkemede içeriği neydi..

Misafir Avatar
Ak tecrübe 6 ay önce @ak masa

ak masa istanbul tecrübesi olan arkadaşlarla kurulur.ak masa gelecek millet rahat edecek kardeş.nedir bu ak masadan alıp veremediğiniz.fakir fukara doyacak ne var bunda

Beğenmedim! (5)
Avatar
Cihan 2019-01-09 10:42:22

Oda anladı tabii kimin başkan olacağını

Avatar
yetti gari 2019-01-09 13:11:13

aybatılı şükrüyü destekleyecekmiş.biz de şükrü başdeğirmene oy vermekten vazgeçtik.şükrü düşünsün.aybatılı ve ekibinden oy alsın.ziya da şükrüde cumhurcu.el ele gönül gönüle seçile gidiyorlar.hepsine aynı yok birbirinden farkları.yenileyelim artık yetti gariiii oylar gökmenoğluna

Misafir Avatar
Sultan 6 ay önce @yetti gari

günaydını destekleyeceğim demişti, ne çabuk vazgeçti

Beğenmedim! (2)
Avatar
yetti gari 2019-01-09 13:07:57

aybatılı şükrüyü destekleyecekmiş.biz de şükrü başdeğirmene oy vermekten vazgeçtik.şükrü düşünsün.aybatılı ve ekibinden oy alsın.ziya da şükrüde cumhurcu.el ele gönül gönüle seçile gidiyorlar.hepsine aynı yok birbirinden farkları.yenileyelim artık yetti gariiii oylar gökmenoğluna

Avatar
ISPARTA 2019-01-09 12:19:22

ısparta yenı yuz yenı ekıp ıstıyo mehmet aybatılı esnefın yanında olmuştur ama hep eskıler zarar vermıştır

Avatar
Isparta unutmaz! 2019-01-09 15:49:59

Yusuf Ziya Günaydın tekrar başkan biiznilleh Âmin. Şükrü bey tekrar Itso başkanı inşêellah âmin. Gökmenoğlu tekrar baro başkanı inşêellah âmin diyecek bu millet sen dert etme Aybatılı! Senin temsil ettiğin Esnafı bir daha Ak belediyecilik zamanında yaşatılan zule maruz bırakmaz bu millet sizi ve Ispartayı sen dertme! Tabi sende ne dicen adamlar oy istemiye gelmişler sende nezaketinle ağırlamışsın, tabiki 3 adaya nezaket elzem, Hak ve Halkın taktirini bilemiyeceğinden ötürü! Ama biiznilleh biz zarar gördüğümüz yere iki kere oy verip mühür basmayız! Genel seçimde beka sorunu var dediler verdik, yerel seçimde zeka sorunumuz yok Elhamdülilleh! Çünkü bunlar büyük sermayenin adamı, küçük esnafı büyük sermayeye yem etmekte hiç bir sakınca görmezler, kendileri içinde bu büyük sermaye olmaları için bir fırsanttır! Kırizleri fırsanta çevirmekte üzerlerine yoktur!!! Avrupa bütün poşet ve tek kullanımlık pilastik kabları yasaklamaya uğraşırken, sadece poşetlerin fiyatlandırılması? Çevrebakanlığındaki vekilin poşet firması olmasıyla bir alaksı varmıdır! Öbür taraftan Avrupa Sigara ve Alkole vb insan ve çevreye zararlılara yüksektüketim vergisi uygularken bu Ak partinin bu gün haberlerde yayımlanan Sigaradaki Ötv özel tüketim vergisini tamamen kaldırması hangi çevre ve insan sağlığını koruma politikasıdır!!! Sigarada kullanımı caydırıcı vergiler getirilmelidir hem çevre hem insan sağlığı bakımından !

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi