haber32
banner77
15 Eylül 2018 Cumartesi 11:49
Başkan Erdeğer: " Simitten Sonra Ekmeğede Zam Yolda"
haber32

Isparta'da 2018 yılı Mayıs ayında yapılan 25 kuruşluk zammın ardından bu haftadan itibaren geçerli olmak üzere 25 kuruşluk ikinci zam daha yapıldı. 2018 yılı başında 1 liradan satılan simit, 4 ayda gelen 2 zam sonrasında artık 1 lira 50 kuruştan satılmaya başlandı.

Konuya ilişkin açıklamalarda bulunan Isparta Lokantacılar, Kebapçılar, Pastacılar, Fırıncılar ve Kasaplar Odası Başkanı Nuri Erdeğer, 4 aydan bu yana 1 lira 25 kuruştan satılan simide 25 kuruş zam yaptıklarını ifade ederek, zammın simit üretiminde kullanılan susam, yağ ve una gelen zamlardan sonra böyle bir karar aldıklarını belirtti.

Simide zam geldi, sıra ekmekte

Başkan Erdeğer, simide gelen zammın ardından ekmeğe de önümüzdeki günlerde zam uygulanacağını söyledi. Isparta'da halen 250 gram ekmek 1 lira 25 kuruşa, 500 gram beyaz ekmek ise 2 lira 50 kuruşa satılıyor. Öte yandan, ekmeğe son zam da geçen Nisan ayında yapılmıştı. - ISPARTA

haber32
Son Güncelleme: 15.09.2018 13:21
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
gavara ali 2018-09-15 12:38:40

ayıp tır kardesim 1 cuval undan 280 küçük emek cıkıyor hesabinı siz yapın burdurda 75 krş

Misafir Avatar
MARDİN 2 hafta önce @gavara ali

500 gr 50000 tl olmalı

Beğenmedim! (0)
Avatar
zehir 2018-09-15 12:48:05

nuri bey bu vebalden kalkamazsın alma mazlumun ahını ne bu kardeşim cevre illeri gez dolaş tarihi ve turistık yerleri fiyatlara bak ibret al

Misafir Avatar
MARDİN 2 hafta önce @zehir

500 gr 50000 tl olmali

Beğenmedim! (0)
Avatar
banuslu 2018-09-15 12:43:46

yapın yapın hayat ne güzel cevre illerde en pahalı ekmek ıspartada arkadaşın dediği gibi burdurda 75 krs demık kı onlar un kullanmıyor nuri başgan bu vebal sana ait günah bu millete

Misafir Avatar
MARDİN 2 hafta önce @banuslu

500 gr 50000 tl olmali

Beğenmedim! (0)
Avatar
donumuzuda çıkaralım 2018-09-15 12:01:40

ne bu ya zam zam am

Misafir Avatar
MARDİN 2 hafta önce @donumuzuda çıkaralım

500 gr 50000 tl olmali

Beğenmedim! (1)
Avatar
Okur yazar 2018-09-15 12:56:43

Buğdayın kilosu 5 senedir aynı bu neyin zammı diye sorarlar adama..

Misafir Avatar
MARDİN 2 hafta önce @Okur yazar

500 gr 50000 tl olmali

Beğenmedim! (0)
Avatar
araslı 2018-09-15 20:58:18

nurı bey un cuvalları dolara gore gelıyor

Avatar
Esnaf032 2018-09-16 11:51:00

Nuri bey simide zam susamdaki 2.5 kat artıştan dolayı geldi senin neyine zam geldi de fiyat artışı yapıyorsun. Gerçi bindigin cipin benzinin fiyatı arttı

Avatar
Açıklama Bekliyoruz 2018-09-16 14:57:20

Bakan yılbaşına kadar zam yok ekmeğe dedi bu neyin zammı.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi