haber32
banner77
29 Eylül 2018 Cumartesi 12:01
Başkan Erdoğan MHP ile ittifak sorusunu yanıtladı
haber32

Başkan Erdoğan MHP ile ittifak sorusunu yanıtladı

Başkan Recep Tayyip Erdoğan, ABD dönüşü uçakta gazetecilere açıklamalarda bulundu.

Burada gazetecilerin yerel seçimlerde MHP ile ittifak sorularını da yanıtlayan Erdoğan “Devlet Bahçeli ile görüşmeniz ne zaman” sorusuna şu yanıtı verdi:

"BAHÇELİ İLE BİR ARAYA GELEBİLİRİZ"
"Her an gelebiliriz, hazırız. Mehmet Özhaseki kardeşimizi görevlendirdim. Onlar da Sadır kardeşimizi görevlendirdiler. Mehmet Bey ile görüşme yaptılar. Bunu genişletebilir, geliştirebilirler. Oradan çıkacak neticeleri, biz de bir araya gelmek suretiyle değerlendirebiliriz.

Ama piyasada konuşulan şeyler falan bunlar siyasette olacak şeyler değil.

"BİRİNCİ OLDUĞUMUZ YERDE ADAY ÇIKARMAMAYI NASIL ANLATIRIM TABANIMA"
(Aday göstermeme konusu mu?) Her siyasi partinin ilkeleri vardır. AK Parti şu anda bir numaralı parti. Türkiye’de gerek milletvekili sayısı gerek oyuyla konumu, yeri belli olan bir siyasi parti.

Son seçimlerde birinci olduğumuz yerde aday çıkarmamayı nasıl anlatırım tabanıma?

Seçmen tabanı küserse toparlayamazsınız.

(MHP Lideri Bahçeli’nin İstanbul için aday göstermeyecekleri açıklaması) Onu yapılan bir nezaket olarak değerlendiriyorum."

Anahtar Kelimeler:
MhpAkPartiIttifak
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ziya gider 2018-09-29 12:22:42

belediyede 10 yıldır sürülmedik yer kalmayan ak partililelr var bu ittifak döneminde kimseye itimas gösterilmedi hala sürgün hayatları devam ediyor bu arkadaşlar bu ittifak olsa bile oy vermezler ve zorlarına gider çümkü onlar ekmeklerini derdinde sessiz kladılar sürekli yer dğişikli ve onur kırıcı yerlere sürüldü doğru olan ak partinin aday çıkarıp seçime gitmesi değilse işler karışır

Avatar
Utanmadan iltimas istiyor! 2018-09-29 21:53:06

× partinin belediye başkanı eş dost yan yandaş evinin temizlikçilerinin yakınlarına kadar , belediyede işçi lazım olmadığı halde,iltimas, torpil, adam kayırmayla bir sandalya bir masa koyup sizi işe aldı! Oh çalışmadan, bir iş yapmadan, belediyeye uyduruk işe git gel yattığınız yerden milletin vergilerinden maaş almıya alıştınız! YZG' söz verdi "Seçilirsem kimseyi işten çıkarmıyacağım diye!" Dikkat edin işten çıkarmıyacağım dedi, sizi yattığınız yerden beslicem demedi!!! Neyse Yusuf Ziya Günaydın başkan seçildi; siz × partililer herkesten önce koştunuz seçim kutlamalarına! Siz günaşığı gibi menfeat nereden doğarsa oraya dönersiniz! Parti marti hikaye! Sonra Yusuf Ziya tabiki sizi yattığınız yerden maaş verecek değilya size görev verdi çalışarak (iş yaparak) maaş almanızı sağladı! Ama siz hüsran, bir masa bir sandalya uydurulan çalışmadan maaş aldığınız günleri mumla arar oldunuz! Birde bu gün utanmadan yazmış bunu , ittifakın hürmetine biz × partilileri geriye mada sandalyemizi teslim edip, oturduğumuz yerden maaş verip bizi semirtmedi ! diye.
Hele o ücretsiz ulaşım kartından, iftar


çadırına, yedi sülâlemize gelen yardım paketlerini hasretle yanar olduk! Dua edinde Yusuf Ziya seçilince terkettiğiniz × parti seçilirse falan sizi bu sefer sizi işten çıkarmasın!!! Sonra bu günleride ararsınız! Yusuf Ziya Sözünde durdu işten çıkarmadı! Artık sorunda sizi yattığınız yerden besliyecek bir aday olursa ona verirsiniz oy'unuzu!

Avatar
ÖZ ISPARTALI 2018-09-29 16:20:41

Isparta’da YZG ile sirayet eden kötü belediyecilik ve kasaba havası AK Parti ile son bulacak inşaallah. Isparta büyüyecek ve büyük yatırımlar alacak. Önceki dönem falan deyip eleştiri yapanlar, YZG’nin kapı kulları ve paralı uşaklarıdır

Avatar
Ak Dava 2018-09-29 20:25:25

Bizler Reise sonuna kadar güveniyoruz ve teşkilatın içinden bir belediye başkanı adayı istiyoruz...

Avatar
ÖZ ISPARTALI 2018-09-29 16:20:43

Isparta’da YZG ile sirayet eden kötü belediyecilik ve kasaba havası AK Parti ile son bulacak inşaallah. Isparta büyüyecek ve büyük yatırımlar alacak. Önceki dönem falan deyip eleştiri yapanlar, YZG’nin kapı kulları ve paralı uşaklarıdır

Avatar
ak rantçı 2018-09-29 18:17:20

istanbul'un, ankara'nın, bursa'nın hali ortada. rant güzel şehirler berbat. ısparta'da yapacakları ilk şey ana caddeleri otoparkçılara peşkeş çekmektir. akp li tüm akıllı olun.

Avatar
Rasim 2018-09-30 02:01:31

Yusuf Ziyanın vede mhp nin hiç şansı yok Ak parti adayı ziyaya en az 10 bin oy fark atar bu seçimde

Avatar