haber32
banner77
08 Kasım 2017 Çarşamba 18:28
Başkan Günaydın Köy Programlarını Devam Ettirsin!
haber32

Ak Parti Isparta İl Başkanı Osman Zabun, Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın'ın köy programlarıyla ilgili ilk kez bir değerlendirmede bulundu. 

Zabun ''Ak Parti Hükümetimiz tüm köylerde ve kırsal bölgelerde Gerek altyapı, gerek parklar, oyun grupları, çöp hizmetlerinin yanı sıra özellikle kırsal yatırım yapmak isteyen müteşebbisler ve köylü vatandaşlarımıza imkanlar dahilinde tüm desteklemelerle 15 yıldır vatandaşımızın yanındadır ve yanında olmaya devam etmektedir.

Isparta Belediyesinin son dönemde uygulamaya koyduğu köylerdeki etkinlikler köylerdeki vatandaşlarımız için olumlu bir adımdır. Ancak, Büyükşehir, Bütün Şehir söylemleri sonrası geliştirilen bu proje, Isparta Büyükşehir, yada Bütün şehir olmazsa da devam etmelidir.'' dedi.

haber32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
muh 2017-11-09 00:20:16

sessiz kalırsan bence daha faydalı olabilirsin partin adına. konuştukça puan kaybediyorsun

Avatar
ıspartalı 2017-11-09 08:51:27

ak parti güzel bir aday çıkarmazsa çok yüksek mimar daha çooook konserler yapar köylerde

Avatar
zabun seni istemiyoruz 2017-11-09 09:40:21

ne açıklama yapmanı ne görüntünü.... ak partiye sevgimiz azalıyor siz ve ekibinizi gördükçe.

Avatar
Kesmeli 2017-11-08 20:01:03

Sayin zabun kesme koyunde cocuk PARKi YOK bi el atsaniz mutlu oluruz. veli

Avatar
Şehirin delisi 2017-11-08 20:58:34

Osman zabun hiç mi utanman yok senin,köylerin ilçelerin hizmetini kim yapıyor?bı devletin iktidarın bünyesin de il valiliği yapmıyor mu?belediye köylere 2 sazcı ismi bilinmeyen bi Sözcü alkış alkış bravo hizmet öylemi.sen kimden aldın bu emri de belediye başkanını pofpofluyprsun?iktidarın il başkanı başka bi partinin olmayan hizmetine yalakalık eder mi?aklını başına al seni yerin dibine sokan belediye başkanıyla baş edemedin diye yalanma ama bura da açıklayamıyorum ama kim olduğumu söyleyeceğim yüzüne şok olacaksın artı Cumhur başkanımız gelirken yerel gazetelere verdiğin boy boy reklamların parasını bi zahmet öde he bunu belediyeden karşılamaya kalkarsan o da bizden olsun sana da yazıklar olsun zabunn...

Avatar
DOSTHANE 2017-11-09 08:02:32

osman efendi Allah aşkina sen hiç tayyip reisten ders almamişssin.arkadaşim zamna birlik zamani birak kisir dögüleritekrar soruyorum msenin yüzüne söylemeyen isparta ak partili arkadaşlarim arkadan salliyorlar.seni bu teşkilat alti ve üstü istiyor mu.ben senin yerinde olsam bir temayül yoklamsi yaptiririm.bak ozaman gerçeği görelim.tamammi.

Avatar
Şehirin delisi 2017-11-08 20:59:36

Osman Zabun ısparta nın köylerine hizmet götüren kim?günaydın mı?devletin bünyesi altın da milyonlarca yatırımı yapan il valiliği olacak sen günaydın bana sarmasın diye belediye ye yağ çekeceksin yazıklar olsun sana kimden aldın bu emri?ulan nadı bi ikdidar partisinin il başkanısın?bi insan da bi duruş bir izlem olur Nası da yawşadın bu belediye ye iki sazcı bi sözcüye tav olan köylülerin üzerinden yapılmamış hizmetinizi biz yapmış havasın da söyleyin helal size hizmet mağdurları.burada kim olduğumu yazamıyorum ama yüzüne söyleyeceğim.sen bunları düşüneceğine Cumhur başkanımız Ispartaʹya gelişin de ki gazeteler de yayınlanan reklamı bi öde bıçkın delikanlı...

Avatar