haber32
02 Şubat 2017 Perşembe 11:03
Başkan Günaydın Neden Evet Dediğini MHP Tabanına Anlatacak!
haber32

Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın referandum kararını "Ne Var Ne Yok?"ta açıkladı. 

Günaydın, MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'nin verdiği karara uyacaklarını ve arkasında olduğunu belirterek referandumda "EVET" oyu kullanacağını ve nedenini de tabana anlatacağını söyledi.

Yükleniyor...
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ISPARTALI 2017-02-02 12:37:38

sayin başkan, sana azicik sevgi̇m ve saygim vardi, hatta senden başkasina asla oy da vermedi̇m ama artik asla sana oy da vermem. tüm gerçekleri̇ bi̇le bi̇le bi̇r mi̇lli̇yetçi̇ olarak sirf devlet bahçeli̇ evet di̇yecek di̇ye seni̇nde evet demen kabul edi̇lemez.

Avatar
Yurttaş 2017-02-02 11:36:30

devlet bahçeli nin neden 180 derece dönüş yaparak akp nin peşine takıldığını da anlatın.

Avatar
MHP Tabanı 2017-02-02 11:41:59

önce kendinize bi anlatında. partiyi akpye katın sizde kurtulun herkez de bilsin kime oy verdiğini.

Avatar
anlat bakalım 2017-02-02 13:50:45

nasıl anlatacağını merak ediyoruz. oy verdik. pişman ettin. ak partiye katıl da kime oy verdiğimizi bilelim. vatan mı önemli senin siyasi hayatın mı ? sen tercihini yaptın. biz de sandıkta tercihimizi yaparız. bir daha mhp belediye seçimlerini kazanamaz. tabi hala mhp kaldıysa.

Avatar
TARIHTEN DERS ALIRSAK! 2017-02-02 19:03:01

balyoz ergenekon acilim fetö meselesinde bu kadar yanilmisken ; daha fazla yetki daha büyük tehlike degilmi ülkemiz acsindan sayin yusuf ziya günaydin beyefendicigim! bunu bize yani millete bu sefer zor anlatirsiniz ! siz bile kumpas davalarinda yargilanirken kim kiminle beraberdi? tarihten ders alinmazsa tekerrür edecektir elbette!

Avatar
Serhat 2017-02-02 13:26:23

Başkanım sizi AK Parti çatısında görmek, REİSimizin arkasında hizmet etmenizi istiyoruz.

Avatar
Vatandaş 2017-02-02 11:44:17

Arkadaslar haksiz elestiri yapmayalim. Dun aksam yusuf beyi dinledim. Refarandumda hayır diyeceğini hissettirdi bana

Avatar
gerçekler 2017-02-02 20:41:15

seçimlerde görüşürüz.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi