haber32
banner77
12 Ocak 2018 Cuma 15:10
Başkan Günaydın Sert Yaptı
haber32

Hatırladığımız üzere Yılbaşından sonra AK Parti Yerel Yönetimlerden Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Erol Kaya Isparta ile Afyon Belediyelerinin bütçe performansını şu şekilde karşılaştırmıştı.

''2018 yılı bütçesini 630 milyon liraya artıran Isparta Belediyesine AK Parti Yerel Yönetimlerden Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Erol Kaya, ‘bütçe’ üzerinden bir göndermede bulundu. Kaya, sosyal medya üzerinden Isparta Belediyesi ve Afyonkarahisar Belediyesi’nin bütçe performansını karşılaştırdı.''

Başkan Günaydın sosyal medya hesabı üzerinden AK Parti Yerel Yönetimlerden Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Erol Kaya'ya şu şekilde cevap verdi.

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Erol Kaya’nın Twitter’dan, Afyonkarahisar ile Isparta Belediyelerinin performans karşılaştırması yapmış. Siz gelin Isparta’yı bir inceleyin bakalım.

Bizim yaptığımızın tozu olamazlar. Gelsinler burada gerçek ölçüm yapsınlar. Bin kilometre asfalt yapan bir belediye var mı? Yatırım, personel diyerek bir sürü masallar anlatıyor. Gel de metraja bak, gel de kaliteye bak. Gel de ne kadar kısa zamanda ne kadar iş yaptığımıza bak.

Sayın genel başkan yardımcısı da kusura bakmasın kimse yok karşımızda yarış yapacak. Biz Türkiye’de birinciyiz. Türkiye’de kaliteli ve en ekonomik asfalt yapan tek belediye yine Isparta. Altyapısını teknik bir şekilde tamamen bitiren belediye Isparta.

haber32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hüseyin 2018-01-12 16:32:10

ıspartada 1000 km asfalt nereye dökülmüş acaba nerelere döküldüğünü bir yazarmısınız ölçüleriyle beraber

Avatar
Hüseyin 2018-01-12 16:33:37

başkan sen iş yaptığını sanıyorsun ama bir arpa boyu yol gidemiyorsun

Avatar
sadık 2018-01-12 15:35:55

günaydın birazda personeline sert yapsa ya.mesela eli çok uzun imardaki mak.müh.ne

Misafir Avatar
ht 7 ay önce @sadık

afyon belediyenin efeler liginde voleybol takımı var
1. ligde

Beğenmedim! (0)
Avatar
musmustafa 2018-01-12 20:33:16

afyona akan para ıspartaya aksa yusuf başkan ıspartada işsiz bırakmaz ... kıyaslama yaparken önce afyona gelen paraya birde ıspartaya gelen paraya bakın.. su parası afyonda elektrik parasıyla yarışır.. ıspartada su bedava gibi.. afyondaki binalar yatırımlari detaylı incelerseniz çoğunun bakanlıklar marifetiyle yapıldığını görürsünüz... afyon kaymağı satan caddelerden çok diğer yan mahallerleri bi geziverin bi zahmet..

Misafir Avatar
hönk! 6 ay önce @musmustafa

musmusdufa pardon yani öhöm hatta vede hönk kardeş dün akşam gördüğün rüyayı anlatmasaydın eyiydi.hade işine bak bakem sen!!!!!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ht 7 ay önce @musmustafa

nekadar para alıyorlarmış onuda yaz sallama

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hakan Y 2018-01-13 12:49:41

yüksek mimar başkan sen git afyonkarahisar sokaklarını bir gez. sonra gel ısparta sokaklarına bak. kaldırımlardaki işgalcilere ne zaman gereği yapılacak. yaptığın engelli yolları için çok sevindik ama işgalci esnaf yüzünden biz engelliler kullanamıyoruz. aksu cad akdeniz manavın önündeki kaldırımda akülü aracımla geçemedim...

Avatar
neden 2018-01-12 17:37:06

neden cunur yenisehir bu asfalttan pay alamiyor? her yer çamur. yol yok kaldırım yok otobüs girmiyor ama evler 300 bin tl'den başlıyor.

Misafir Avatar
ht 7 ay önce @neden

haklısın çünür yenişehirde 20000 kişi yaşıyor ve belediye otobüsü çalışmıyor sabah erken saate insanlar anayola yürüyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
ıspartalı 2018-01-13 11:48:25

afyon belediyesi ve isparta belediyesine gelen bütçeleri yazarsanız sanırım herkes daha iyi yorum yapacaktır.

Avatar
Serkan Türk 2018-01-13 13:55:37

Afyonda yaşayan bir ıspartalı olarak; hiç afyonla ısparta kıyaslanırmı, gül kokusuna kurban olun siz memleketimizin, afyonun en lüks tabir edilen semtinde oturuyorum afedersiniz b.k götürüyor mahalleyi çarşıda yürüyecek yer yok her yer araç çukur

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi