haber32
banner77
11 Ağustos 2018 Cumartesi 11:25
Belediye Başkanı Günaydın, AK Parti Grubunu ‘engel’ olmakla suçladı.
haber32

 AK Parti ile MHP Grubu, Belediye bünyesinde hizmet veren el izi mağazasındaki ürünlerin satışı için kurulması talep edilen işletme teklifinde karşı karşıya geldi.

Belediye Başkanı Günaydın, AK Parti Grubunu ‘engel’ olmakla suçladı.

haber32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İspartali 2018-08-11 12:24:33

Başkana katılıyorum dünya çapında derken aklıma Atatürk parkı geldi şimdiki hali dünyada ilk sırayı aliyirrrffff

Avatar
İspartali 2018-08-11 12:24:33

Başkana katılıyorum dünya çapında derken aklıma Atatürk parkı geldi şimdiki hali dünyada ilk sırayı aliyirrrffff

Avatar
hıkmet 2018-08-11 12:52:25

bu işin altında çok büyük bir yolsuzluk ve görevi kötüye kullanma var...deşeleyin neler çıkacak...akparti sonuna kadar haklı....açaba örtülmek istenen şey ney???????

Avatar
fermani 2018-08-11 12:21:27

bujiterinin patenti günaydınlar adına yapılmış olabilirmi? başkan şu imardaki baştan çıkmışlığı düzelt ,fantazilerine dur de . bu millet başka ihsan istemez . kozmatik sanayi yeterince dünyaya kendini duyuruyor.

Avatar
kemal 2018-08-11 13:00:37

elizi nden gunaydın aılesının parmak ızı var araştırın ......

Avatar
vatandaş 2018-08-13 11:59:02

kardeşim muhalefet yapmak kolay eleştiri yapmakta kolay eleştiri ,muhalefetlik,bizim içimizde %100 doğruda yapsa muhalefet isek yine de beyenmeyiz gelin doğru olalım yanlışa yanlış doğruya doğru deyelim eses sahtekarlık bizim ruhumuzda içiminden bunu atalım doru olanı yapalım

Avatar
VATANDAŞ 2018-08-12 02:56:14

BELEDİYENİN PARASIYLA FABRİKA AÇMAK KOLAY BELEDİYENİNİN PARASIYLA EL İZİ MAZASI AÇMAK KOLAY. BU AÇMIŞ OLDUĞUN FABRİKA VE MAZALARA KAÇ PARA YATIRIM YAPTIN BU MAZALARDAN BELEDİYE MİZE KAÇ PARA KAZNDIRDIN AÇIKLA KESİNLİKLE ZARAR EDİYOR. VE SEN ORALARDAN KENDİ CEBİNE PARA AKTARMAK İÇİN YAPIYORSUN BU HALK ÇOCUK FALAN DEĞİL. SEN BELEDİYEYİ KULLANARAK TİCARET YAPMAYA ÇALIŞIYON O KADAR TİCARETİ BİLİYORSAN BIRAK BELEDİYE BAŞKANLIĞNI TİCARET YAPTA Bİ GÖRELİM HALKIN PARSIYLA TİCARET YAPTIĞINI ZANNEDİYORSUN. BELEDİYENİN ASLİ GÖREVİ TİCARET YAPMAK DEĞİLDİR HALKA HİZMET EDİP ESNAFIN ÖNÜNÜ AÇMAKTIR.

Misafir Avatar
ıspartlı 2 ay önce @VATANDAŞ

evet geliri olmayan belediye ne yapsın muhalefet diye kısıtlıyorlar hizmet edemesin puan kazanmasın diye çok iyi hareket bunlar ...........

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Mete 2 ay önce @VATANDAŞ

hizmet yapmak için para lazım, belediye ticaret yapmasa, parayı nereden bulacak, tonu 60 kr. sudanmı, yoksa borçlamı

Beğenmedim! (0)
Avatar
deniz 2018-08-13 10:06:55

kimse kalmadı fetöcüler konuşuyor mecliste......

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi