haber32
banner77
24 Ocak 2019 Perşembe 13:56
Belediye Başkanlığına Aday Melih Kahveci
haber32

Isparta Belediye Başkanlığı koltuğuna bir talipli daha çıktı.

Isparta Belediye Başkanı Olmak için bağımsız belediye başkan adaylığını açıklayan SDÜ İnşaat Mühendisliği öğrencisi Melih Kahveci adaylığını açıkladı.

Son Güncelleme: 24.01.2019 14:39
Anahtar Kelimeler:
ıspartaMelihKahveci
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
bir bilen 2019-01-24 15:40:21

adaylık için belirli kriterler getirilmedi. iyice çoluk çocuk oyuncağı oldu bu iş. ne len bu herkes kendini reklam etmek için aday, aday adayı oluyor. bir insan kazanma ihtimalinin %0 olduğu bir yerde neden adaylık koyar? 1-tanınmak 2-varsa bir işi reklam yapmak

Avatar
cahilperi 2019-01-24 15:44:02

olumsuz yorum yapmanıza gerek yok bunun adı medenı cesarettir
genç arkadaşı tebrık ederım

Misafir Avatar
gazi 4 hafta önce @cahilperi

muhtar olsun o zaman

Beğenmedim! (6)
Avatar
allahım yarabbim ya 2019-01-24 15:22:40

ak parti mhp olsan tamam da boşa kürek çekme kardeş.

Avatar
şaka 2019-01-24 20:27:53

herhalde şaka olsa gerek.

Avatar
ıspartalı 2019-01-24 16:56:16

adaylık için kriterler belli bir bilen kardeş adam 23 yaşında çkmış aday olmuş sen neden medeni cesaretini toplayıpta aday olamıyorsun ayrıca 70 yaşındaki günaydın dan medet bekleyen isparta lı seçmen bence birkez daha düşünsün derim 70 yaşında bir tanıdığına bir iş verirmisin adama sorarlar bence genç adayların çogalması gerek bu memlekette

Misafir Avatar
DegirmeN 4 hafta önce @ıspartalı

Kardeş 57 yaşında başdeğirmen varken ziyayı ne karıştıryon

Beğenmedim! (3)
Avatar
Ispartalı 2019-01-24 17:45:31

Bir sen eksikdin tam oldu . kazanamayacağın belli bir şey git okulunu oku sırf reklam başka bir şey değil

Avatar
olur 2019-01-24 16:41:27

oy verecek parti olmadığından gıcıklığına hdp'ye verecektim şimdi vazgeçtim. sana vericem

Avatar
hbv 2019-01-24 16:10:45

hayırlı olsun. umarım kazanırsın.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi