haber32
banner77
26 Nisan 2019 Cuma 08:37
Belediyede Değişim Başladı
haber32

Isparta Belediye Başkanı Şükrü Başdeğirmen, başkan yardımcılığı ve daire müdürlüklerinde devamı gelecek olan ilk görev değişikliğini yaptı.

Buna göre; Belediye Başkan Yardımcısı ve Kültür- Sosyal İşler Müdürü İrfan Veli Kayacan, bu görevlerinden alınarak Müze biriminde görevlendirildi.

Başkan Başdeğirmen, Meclis Üyesi ve Eski Güneykent Belediye Başkanı Fahretdin Gözgün’ü Başkan Yardımcısı olarak atadı.

İnsan Kaynakları (Personel) Müdürü ve Özel Kalem Müdürü Ali Tulum bu görevlerinden alınarak Fen İşleri Müdürlüğü’ne memur olarak görevlendirilirken,

İnsan Kaynakları (Personel) Müdürü olarak  Yaşar Sağdıç görevlendirildi.

İmar ve Şehircilik Müdürü Mehmet Uyar bu görevinden alınarak, Fen İşleri Müdürlüğü’ne memur olarak görevlendirildi.

İmar ve Şehircilik Müdürlüğü’ne ise Fen İşleri Müdürü olarak görev yapan Adnan Coşkunsu getirildi.

Fen İşleri Müdürü  olarak da  Halil Kadan görevlendirildi.

Son Güncelleme: 26.04.2019 08:44
Anahtar Kelimeler:
ıspartaBelediyeAtama
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
kayacan 2019-04-26 09:29:59

irfan veli kayaca na müze çok bile yusuf ziya günaydınla kimseyi görüştürmezdi onada kalmadı

Avatar
Bir Vatandaş 2019-04-26 09:14:53

i̇rfan veli'nin gitmesine sevindim. bir keresinde barida otelde şehit yakınlarına verilen yemekte belediye başkanı ile görüşmem gerektiğini söyledim. burada değil diye terslemişti. unutmadık.

Misafir Avatar
dostum 3 ay önce @Bir Vatandaş

vatandaş % 100 haklısın ama benimde i̇l başkanı osman sabun la aynı problemi yaşamıştım .siz kayacanla yaşamışsın ben sabunla o zaman sonuç ,başkanın başarılı olacağına inananlardanım.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Sütçülerli 2019-04-26 09:04:16

yaşar abinin görevlendirilmesi isabetli bir karar olmuş

Avatar
Acaba 2019-04-26 08:57:25

1 ayda ruhsat verilecek sözü tutulacakmi

Misafir Avatar
dışarıdan 3 ay önce @Acaba

ben bir ıspartalı olarak başka bir il belediyesinde yaklaşık bir sene imar müdürlüğü yaptım ve 10 senedir de imarda çalışıyorum. hiç bir ruhsat verilme işi 1 ayı geçmemiştir. normali de budur.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Mehmetali 2019-04-26 09:35:48

Daha bekleyin bu Yzg Yalakalarınada Sıra Gelecek

Avatar