haber32
banner77
30 Ocak 2019 Çarşamba 14:09
Belediyeyi ikna ederek değil, birlikte çalışmak istiyoruz
haber32

Ak Parti Isparta il Başkanı Osman Zabun, biz Isparta için geliştirdiğimiz projelerimizde, belediyeyi ikna ederek değil, belediyeyle birlikte çalışmak istiyoruz dedi.

Anahtar Kelimeler:
AkPartiıspartaOsmanZabun
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Bahattin 2019-01-30 17:14:35

"ainesi iştir kişinin lafa bakılmaz" derler. sizi de gördük, sizi de biliyoruz. bu siyasetin Allah belasını versin. seçim zamanı dilleriniz açılıyor.

Avatar
kapcıklara 2019-01-30 18:02:35

aman durun calışıp soygun yapacagınız meta kalmadı cep delik cepken delik millette

Avatar
Isparta 2019-01-30 23:43:37

Belediye başkanını ikna edemedik satıp savmak onusunda!!! Halbuki ak belediye olsa her şeyi rahatça babalar gibi satarız! Telekomu lübnanlılara hortumlattık, şimdi hiç telefon açmıyan, çocukları araması için evde telefon bulunduran yaşlılara bile 59tl fatura göndererek, lübnanlıların hortumlayıp bıraktığı telekomu milleti hortumlayarak telafi etmiye çalışılıyor galiba ne iş??? Size bu güne kadar oy veren bir vatandaş olarak, artık ne yerelde ne genelde oy moy yok!!!

Avatar
belediye 2019-01-31 05:50:57

belediye isi siyasetten bagimsiz hale gelmeli artik

Avatar
algılar 2019-01-30 14:51:33

başkan ne desen boş bazı kesim algı yaratıyor..antalyada türel antalyayı 5 senede ihya etti umarım, ısparta halkıda bunu görerekten oyunu buna göre kullanır ve doğru seçimi yaparak ıspartayı gelişmiş şehirlere taşır...adam savdan öte gümüşgünden öte gitmemiş yorum yapıyor...eğer ak parti olarak darıderesi barajını yapmasa idi ne olacaktı ıspartanın hali...

Avatar
adamm 2019-01-30 14:59:07

başkan adayı olamadım diye gemiyi terk etmedin sen gerçekten admsın başkan şükrü başkanda bizim başkanımız sende başkanımızsın Allah yolunuzu açık etsin

Avatar
Ak Dava 2019-01-30 20:59:24

Ak davamızın Ak başkanı. Teşkilatları derleyip toparlayan adam. Sana vekillik yakışır...

Avatar
AHMED 2019-01-31 13:12:44

gelişen ıspartamı dedi? Allah aşkına ne yaptınız ıspartaya hem vekillerinizle hem belediye başkanınızla.ne sanayi alt yapısı ne yeni iş sahaları vs bunu bırakın güllümüz ile ilgili bir gelişm süreci yapmadanız.neyse hi̇zmet mi̇llete deği̇l hep kendi̇ni̇zi̇.artik türki̇yede si̇yaset ahlaki bu yönde.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi