haber32
banner77
09 Haziran 2018 Cumartesi 18:24
Bilgiç, anıt mezarda
haber32

Ak Parti Isparta Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç, islamköy’de bulunan Merhum Cumhurbaşkanımız Süleyman Demirel’in anıt mezarını ziyaret etti. Bilgiç, İl Özel İdaresi tarafından yaptırılan Anıt Mezar inşaatını da inceledi, yetkililerden bilgi aldı.

haber32
Son Güncelleme: 09.06.2018 18:26
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
islamköylü 2018-06-10 01:10:00

kardaş sizin reis iniz bizim merhum cumhurbaşkanımızı yuhalattı ne yüzle geldiniz bugün yüzümü çevirdim yine çevireceğim ama iyi oldu ha ceyhan sizle iyi uğraşıyor maşAllah oylarımızı ona vereceğik

Avatar
hadilen 2018-06-10 01:11:31

önce demirele atin tutun. ismini verdiği üniversiteye bile sahip çikin. meydanlarda yuhlatin. sonra mezarini ziyaret edin. hadi lennnn...

Avatar
AK SEÇMEN 2018-06-09 19:24:12

seni̇ istemiyoruz. osman zabuınu ve ekibini istemiyoruz. oylar reise. size yok.

Misafir Avatar
reise de oy yok 1 hafta önce @AK SEÇMEN

oylar inceye

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
MARDİNLİ 1 hafta önce @AK SEÇMEN

meseleyi kavra chp,hdp ile ittifak halinde çalışıyor .eğer vicdanın türklüğün müsade ediyorsa bilmem ben cumhur ittfakına +m.h.p ye oy vereceği̇m.

Beğenmedim! (13)
Avatar
Hakkı 2018-06-10 02:25:36

sn vekile haksızlık yapmayın lütfen. o sizin veli nimetinizdir. o yokken açtınız doyurdu. o yokken cahildiniz okuttu. o yokken çıplaktınız okuttu. isparta köyken il yaptı. yol yaptı, su getirdi, üniversite getirdi, havalimanı yaptı, fabrikalar kurdu. isparta ya çağ atlattı. nankörler sizi....

Avatar