haber32
banner77
14 Şubat 2019 Perşembe 12:01
Billboardlar düzeltildi
haber32

Isparta’da dün gece belediyeye geçtiği için yırtılan billboardlar bugün düzenlendi.

Artık, Isparta Belediye Başkanlığı tarafından işletilen billboardlar Başkan Yusuf Ziya Günaydın’ın talimatıyla Ak Parti genel Başkanı ve Devlet Başkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın gelişiyle ilgili afişlerin asılması için tahsis edildi. 

Son Güncelleme: 14.02.2019 13:00
Anahtar Kelimeler:
BelediyeBillboardısparta
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaş 2019-02-14 12:42:42

yusuf kaybetme korkusundan ne yapacağını şaşırdı. önce yırttı, sonra yerine koydu. yani vatandaşa "biz erdoğana ve ittifaka saygılıyız" mesajı vermeye çalışıyor. yersen !!! geç bu palavraları yusuf...

Avatar
gyz 2019-02-14 12:19:55

birilerinin maçası sıkmadı, pazartesi gelecek olan reisten tırstı

Avatar
ıspartalı 2019-02-14 12:44:49

habere "başkan yusuf ziya günaydının talimatıyla" yazmanız çok saçma. sanki iyilik yapmış gibi göstermeye çalışıyorsunuz. parayı veren reklamı astırır bu normal bişey. yusufluk bişey yok ortada

Avatar
SORUYORUM 2019-02-14 14:03:45

madem yeniden asılacaktı, neden yırttınız?

Avatar
Haydaaaaa 2019-02-14 13:07:40

pazartesi havaalanında karşılama takımında en öne geçip gülücükler atmak için yarışır. birileri yzg'nin ''milletin aklı ile dalga geçtiğini'' söylemeli. kendi reklamlarını da yırtana kadar faşistlik sayarım.

Avatar
neden 2019-02-14 13:32:45

bu afişi yırtmanın neyi düzgün yırtma gece üstüne yapıştır maden yada beyaz bi kağıt yağıştırabilirdin bence bu vazifeyi yapanı görevden al hangi müdürse..kin ve nefret kusan biri yapmış..çünkü yzg nn resimler duruyor...

Avatar