haber32
banner77
05 Ocak 2019 Cumartesi 16:35
Biz Seçime Herzaman Hazırız
haber32

Bu Seçim startı değil, Zaten seçime hazırdık

Ak Parti Milletvekilleri, İl Başkanı ve teşkilatı Belediye Başkan Adayı ile birlikte sahaya indi, Mimar Sinan Caddesi’nde esnafları ziyaret etti. TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Süreyya Sadi Bilgiç, AK Parti’nin seçime hazır olduğunu söyledi.

Bugünkü çalışmanın seçim startı olarak görülmemesini isteyen Bilgiç, “ biz seçime her zaman hazırdık. İnşallah 31 Mart’ta zafere ulaşacağız” dedi.

SİYASETE ARA VERİP PENALTI ATTILAR

Siyasete spor arası Penaltı atışı yaptılar Ak Parti İl Başkanı Osman Zabun, Milletvekilleri ve Belediye Başkan Adayı Başdeğirmen, Emrespor’un antremanına katıldı. AK Partililer penaltı atışı yaptı, geleceğin futbolcuları ile yakından ilgilendiler.

Son Güncelleme: 05.01.2019 17:08
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vedat 2019-01-05 16:49:49

Seçim çalışmaları başladı deniliyor peki neler yapılıyor..? Sayın vekillerimize sesleniyorum vaatleriniz ne olacak Isparta’yı alırsanız neler değişecek söylermisiniz

Avatar
kadın 2019-01-05 17:46:00

kadınların namahrem erkeklerle aynı ortamda bulunması caiz değildir. ak partiye bunu yakıştıramadım

Misafir Avatar
sen yakistirma 3 ay önce @kadın

sen yakistirma zaten hafiz baci.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ahmet aydın 2019-01-05 16:46:11

Değerli vekiller ve değerli Şükrü başkanım bu seçimlerde Allah’ında izniyle Ispartamızı Güller diyarı şehrimizi Ak parti ile buluşturacak artık çevre illerdeki hizmetleri Ispartada göreceğiz inşallah...Allah yolunuzu açık etsin inşallah

Misafir Avatar
Fikri 3 ay önce @Ahmet aydın

31 martta vatandaşta golünü atacak, 90 dan

Beğenmedim! (1)
Avatar
Cüneyt 2019-01-05 16:46:59

İnşalah seçimlerdede Gol atacağız ;)

Avatar
Ravza 2019-01-05 16:48:31

Yolunuz açık olsun seçimlerde bayanlarda var bizleride unutmayınız sayın vekillerim

Avatar
Nejdet 2019-01-05 16:50:55

Ak parti bu seçimlerdede şayet belediyeyi alamazlarsa diğer seçimlerde hiç alamazlar çünkü bu seçimdeki aday cidden çok iyi Herkesin sevdiği bir isim

Misafir Avatar
Mete 3 ay önce @Nejdet

boşuna heveslenmeyin iyi geliyor, Ispartaya İYİ gelecek

Beğenmedim! (1)
Avatar
Çağdaş 2019-01-05 16:54:41

Seçim yaklaştıkça gezmeler sıklaşır ama insanlar artık boş vaatlere bakmıyor herkes icraatlara bakıyor Ak parti gelecek ve Isparta İcraat görecek heykel değil icraattttt icraattt

Avatar