haber32
banner77
05 Mart 2013 Salı 08:10
Bölgenin dengesini bozmayın
haber32

 

Ülkü İlköğretim Okulu’ndaki değişiklik bölgenin dengesini bozar. Ciddi ve mantıklı bir planlama gerekiyor. Bu konuda çözüm yolları belli Yeni eğitim sistemine göre bazı okulların yeniden planlaması gündeme geldi. Edinilen bilgilere göre Ülkü’nün sadece ilkokul olması düşünüyor. Bu duruma veliler ve öğrenciler tepkili.
 
Veliler böyle bir karar alınması ve hayata geçmesi durumunda şimdiden çözüm yolları arıyor ve çocuklarını Nazmiye Demirel Ortaokulu’na kayıt için şimdiden çabalıyor. Veliler, çözüm yollarının belli olduğunu, mevcut şekilde Ülkü’nün hem ilkokul, hem ortaokul olarak eğitim – öğretime devam etmesinin mümkün olacağının altını çiziyor. İster Kız Meslek Lisesi ile Ülkü’nün arasındaki boşluğa yeni bina yapılması, ister depo olarak kullanılan spor salonunun yıkılarak yeni bina yapılması, ister bazı okulların taşınması. 
 
Sonuçta çözüm için alternatifler var. Veliler, büyük çaba gösteriyor. Eğer Ülkü ilkokul yapılırsa, bölgenin dengesi değişecek. Çünkü: Bölgede Nazmiye Demirel’den başka eğitim – öğretim kalitesi açısından dikkat çeken ortaokul yok.  Bölge nüfusunun yapısı gereği ilkokul çağındaki öğrenci sayısı az. Okulun donanımı açısından da ilkokul olmaya durumu müsait değil.
 
Nazmiye Demirel Ortaokulu ve Yılmaz Şener İlkokulu’nun öğrenci sayısında adeta patlama yaşanır. Bölge çocuklarının diğer okullara gönderilmesi çok zor. Daha fazla sıralanabilecek sebeplerden dolayı Ülkü’de orta ve ilkokul yapısının devam etmesi gerekiyor düşüncesi hemen hemene bütün kesimlerde mevcut. Diğer türlü ciddi sorunlar beraberinde krizleri de getirecek.
 
Yıllardır verilen emek verilerek marka haline getirilen Ülkü için yerinde çözüm aranmalı ve bulunmalı. Yoksa bölgede ciddi bir denge bozukluğuna sebebiyet verilecek ve önemli kriz ortamı yaşanacak.
Veliler, Milli Eğitim Müdürlüğü yetkililerinin ve daha da önemlisi Sayın Vali’nin bu doğrultuda karar vermesi beklentisi yüksek.
Son Güncelleme: 00.00.0000 00:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Okul 2013-03-05 10:04:43

4+4+4 sistemini cocuklarımızın kötü hatırlamamasi için, öğretmenlerimizin calışma sevkinin kırılmamasi için, velilerin okula küsmemesi için, ........ Ülkü hem ilkokul hemde ortaokulu devam etmeli Aklın yolu birdir.

Avatar
genemi ülkü davraza gelin birazda 2013-03-05 11:14:23

Bu ahberi hangi merkez pompalıyor- halkın okulları8na sıra ne zaman gelecek- davrazdaki yeni okulda bilgisayar yokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Avatar
Ahmet Güldüren 2013-03-05 11:48:12

Ülkü yü ilkokul ve ortaokul yaptığınızda diğer mahalle okullarına haksızlık olmaz mı? Niye ülkü çünkü basına ulaşabilen veli ülküde,zengin veli ülküde bürokrat öğrencisi ülküde.Niye Y.Kemal Beyatlı,Öğrenciler En çok öğrencisi ve geniş mahallesi olan Al Haydar,Zehra Ulusoy Sidre2000 konuşulmaz burada okuyan öğrenciler kimin? Veli profili, öğretmen hatırına okul dağıtımı yapanlar adaletli olun lütfen.Başbakanımız kimsesizlerin kimsesi olurken lütfen syın müdürüm zenginlerin kimsesi olmayın.Tek problem ülkü ise yazıklar olsun.Cengiz Topel İ.Ö.O Ülkü ye kaç metre hiç ölçen var mı bom boş duruyor.Y. Kemal Sidre Halıkente kaç metre ölçen varmı. Okullar planlanırken bırakın caddeleri apartmanlar tercih edildi yazık bu devletin yatırımına.M Şener, M Akif, Bahçeli Evler eğer planlayın müstakil okul oluyor mu olmuyor mu bir bakın.Norm fazlası öğretmen çıkarmamak için 10 kişiye sınıf açıldı.Bu yatırımları hoyratça kullanamazsınız Atatürk,N. Demirel,Cengiz Topel ,Y.Şener okulların binaları varken ülküye ek bina yapmak tüyü bitmemiş yetimin hakkına gasptır haramdır yazıktır.Bilhassa adaleti savunan bir hükümetin bürokratları tarafından yapılması başlı başına skandaldır. Bu okullar hepimizin bırakaın çocuklar kaynaşsın ayrımcılık yapılmasın.

Avatar
Selman Soyer 2013-03-05 12:34:38

Bu yazıya katılmak mümkün değil.Bölge öğrencileri değil ki bölge okulu olsun.Önce servisler kalksın.

Avatar
öğrenci velisi 2013-03-05 13:17:15

çokda zengin olan falan yok genelde memur çocukları birazda fazla abartıyorsunuz okulda yardıma muhtaç olan çocuklarımız dahi var.dışardan davulun sesi hoş gelir

Avatar