haber32
banner77
29 Eylül 2006 Cuma 19:01
BORU HATTI PARÇALANDI
haber32

 

   24 Kilometrelik İçme Suyu Boru Hattının Tota Yaylası Mevkiindeki Bölümlerinde Parçalanmalar Meydana Geldiği Tespit Edildi. Isparta'nın Sütçüler İlçesi'nde KÖYDES projesi kapsamında yapılan 24 kilometrelik içme suyu boru hattının Tota Yaylası mevkiindeki bölümlerinde parçalanmalar meydana geldiği tespit edildi.

   Sütçülere bağlı Tota Yaylası'nda KÖYDES projesi kapsamında içme suyu isale hattı yenileme çalışmaları devam ederken, 18 metre uzunluğundaki bazı boruların kesici aletlerle parçalandığı belirlendi. Parçalanan borular kaynakla tamir edilirken, Tota Yaylası bölgesinde meydana gelen olayla ilgili olarak emniyet güçleri inceleme başlattı.

      Tota Yaylası içme suyu isale hattı yenileme çalışmaları 2 ay önce 1.5 trilyona ihale edilmişti. Sütçüler ve toplam altı köyün faydalanacağı boru hattının önümüzdeki aylarda bitirilmesi hedefleniyor. (İhlas Haber Ajansı)

haber32
Son Güncelleme: 29.09.2006 19:03
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Tolga ILGIM 2008-07-22 10:51:00

Oral Hocam;
Ağzınıza sağlık gerçekten . Burdan Murat hocamı birkez daha tebrik ediyorum.

Avatar
B.Mehmet YAVUZ 2008-07-22 15:34:00

Genelde elimizdeki değerleri yitirdikten sonra kıymetini anlıyor ve vah vah tüh şeklinde kendi kendimize ağıtlar yakıyoruz. İnşallah bu sefer Murat Bey ve sizin sayenizde testi kırılmadan önce birşeyler yapılır.
Saygılar diliyorum.

Avatar
Murat Sağdıç 2008-07-22 22:05:00

Sevgili dostum Oral, bu çalışmadaki zahmetlerini ve emeğini asla unutmayacağım. Halen de emek veriyorsun ya. Burduricusların sesi olduğun için sana yürekten teşekkür ediyorum.

Saygılar...

Murat Sağdıç

Avatar
Onur G. HİTİT 2008-07-23 20:01:00

Güzel yazı olmuş abi. Devamını bekliyoruz. Burdur Gölü kurtulacaksa bu Murat Hocam'ın sayesindedir.

Onur G. HİTİT

Avatar
gülistan 2011-04-26 10:59:04

sen kimsinde başbakana haddini bildireceksin.ufak atta civcicler yesin

Avatar