haber32
banner77
08 Nisan 2007 Pazar 20:12
BU AYIP BİZE YETER
haber32

Isparta'nın Yalvaç ilçesine 2 kilometre uzaklıktaki Hisarardı köyünde Zehra Yılmaz(90) isimli yaşlı kadın, terk edildiği harabe evde yaşam mücadelesi veriyor. Köy sakinleri Yılmaz'ın İstanbul'da oturan çocuklarının çok iyi durumda olmasına rağmen annelerine sahip çıkmadığını söylüyor.

Geceleri Zehra ninenin yanında kalarak ihtiyaçlarını karşıladığını söyleyen İzzet Konya, "Zehra Yılmaz benim halam. Oğullarının annelerine sahip çıkmaması bizi çok üzüyor. Halamın oğullarının mal varlığı hesap edilemeyecek kadar çok. Onları karınlarında taşıyan annelerine sahip çıkmamaları anlaşılır gibi değil. tüm köy sakinleri olarak onları kınıyoruz." diye konuştu.

(Cihan Haber Ajansı)  CHA

haber32
Son Güncelleme: 08.04.2007 20:12
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Semiha Tophan 2007-04-11 17:06:00

Evet çok büyük bi ayıptır bu. İnsan annesini nasıl ölüme terkedebilir, nasıl çaresiz yaşanır, nasıl bi insan böylece yok olabilir bunu gördük. Artık o yok Allah kurtardı demekten başka bişi söyleyemiyorum. Umarım birileri bunu farkeder. Mekanı cennet olsun...!

Avatar
ARSLAN 2010-04-12 10:27:00

ENVER beye aynen katılıyorum.gökgözden bi numara olmaz

Avatar
Buğra 2010-04-12 12:28:00

Tarlayı süren sürmüş,diğeri de sürgesini çekiyor Enverim.Şeytan şeytan taşlamaz diye bir laf var.Anadan doğma garipler açılımlarla saçılırken birileri malı götürmüş.Mhp ye gelince;parti içinde olur böyle şeyler.Ama yeterki yolsuzluk,haksızlık olmasın.

Avatar
adaletin kılıcı 2010-04-12 13:09:00

mhp o ihale sonunda o parayı belediyeye ödeyecek öylemi....kargalar güler be buna

Avatar
alperen zeki 2010-04-12 13:25:00

şikayet eden bu belediye meclis üyesi uzaydanmı geldi kendileri seçmedimi,teşkilatçılığı bilmeyen kimseyi günlük menfaatler karşılığı değerlendirirsen olacağı budur işte lahanayı yerken gırt gırt iş dayağa geldimi beeee yok öyle kendi düşen ağlamaz.

Avatar
YZG 2010-04-12 20:52:00

Nerede kaldı herşeyin üstündeki MHP teşkilatı? Ankara'ya şikayete giden çakma MHP li kuş meclis üyesi değil midir ki, camcıyla İstanbul'a gidip Audi A8 i beğenen.

Avatar
kaan 2010-04-12 20:58:00

sayın gokgoz kımı koruyacagını kımı savunacagını ıyı bılır...ayrıca kendını ıspartalı olarak savunanların hepsınden daha ıspartalıdır.siz numaraya ılerleyen zamanlarda gorursunuz...sayın mhp de yediği kazıktan sonra kıme saracagını bılemıyor cıkabılıyorsa kendı gurubuna sahıp cıksın..gercek su ki eskıbelediye başkanı dün oldugu gibi bugunde akpartiye zarar vermeye devam ediyor.ama bence !!!! ilerde akpartiye zarar veremiyecek !!!!!cunku akparti içeisindeki çürük elmaları temizlemeyi bilir...

Avatar