haber32
banner77
16 Mayıs 2019 Perşembe 09:54
Bu fırsatı kaçırmayın
haber32

Akaryakıt sektöründe önde gelen kamoyunda sürekli adından kısa sürede söz ettiren TECO Akaryakıt İstanbul Caddesi üzerinde Terminal altında Isparta halkına uygun fiyatlarla akaryakıt hizmeti veriyor.  

Aracının kıymetini bilen tüm herkesi TECO Petrole bekliyoruz.

100 yerli sermayeli bir firmadır.

Şuan satış fiyatımız Motorin 6.22,Benzin 7.10 ve Mogaz Otogaz Aygaz LPG 3.59 liradır.

Isparta halkımızın bu ilgisinin devam edeceğini umuyor, herkesi TECO ÇTN Petrolden ucuz ve kaliteli akaryakıt almaya davet ediyoruz.’ dedi. 
 
TECO Akaryakıt olarak Vizyonumuz,
Çevre ve topluma duyarlı, dinamik, değerlerine, çevreye ve topluma saygı bilinci içerisinde ülke ekonomisine katkıda bulunmaktır.

Misyonumuz
• Ulusal değerlere daima saygılı olmak,
• Ülkemize güvenmek,
• Dürüst ve kesintisiz hizmet vermek.
Bu değerler doğrultusunda hedefimiz kaliteli ürünü uygun fiyata en iyi hizmetle müşterilerimize ulaştırmaktır.
 
Adres: Bahçelievler Mahallesi Terminal Altı ISPARTA Merkez ÇTN PETROL

Son Güncelleme: 16.05.2019 15:27
Anahtar Kelimeler:
ıspartaTecoYakıtUcuzMazot
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ISPARTANIN DİKKATİNE !!!! 2019-04-25 12:53:40

keçiborlu dört yolda lpg fiatı lpg: 3,35 tl., aygaz: 3,42 tl. , petrol ofisi lpg: 3,37 tl.

Misafir Avatar
GÖZLEMCİ 4 hafta önce @ISPARTANIN DİKKATİNE !!!!

bu fi̇atlar ispartaki̇ en ucuz lpg fi̇yatindan %10 daha düşük

Beğenmedim! (4)
Avatar
bildiğin yerden şaşma 2019-04-25 12:51:43

ucuz yakıta asla kanmayın aldanmayın kimse kaliteyi ucuza vermez yanık yağ dan tut içine ne karıştırıyorlar kuşku ne zaman ucuz yakıt aldımsa aracın stop etti bir daha almam

Misafir Avatar
Murat 3 hafta önce @bildiğin yerden şaşma

250 tl lik Mazot aldım hiç bir sıkıntı yok. Pahalı almak isteyenler istediği yerden alsın ama istasyona olumsuz yorum yapmayın.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Yalancı Çobana 3 hafta önce @bildiğin yerden şaşma

İftira atmayı bırak ben bucaktan keçiborludan dinardan denizliden her zaman alırım şimdiye kadar hiç bir sorun yaşamadım Ispartada rekabet yok tavan fiyattan milleti kazıklıyorlar

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Vatandaş 3 hafta önce @bildiğin yerden şaşma

rafet bey gaz alacağım sizden sıkıntı olursa hatırlatırım bu yazıyı

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
rafet kahraman 4 hafta önce @bildiğin yerden şaşma

bilmediğiniz konularda kötüleme kampanyaları yapmayın herşeyden önce adınızı yazın istasyonun sahibi olarak gelen müşterilerimiz istediği müddetçe yakıtın nerden geldiğine dair tüm resmi evraklarımızı sunuyoruz ayrıca bu istasyondan alınan yakıt hem kendi firmamızca hemde teco firması güvencesiyle sigortalıdır.

Beğenmedim! (5)
Avatar
Vatandaş 2019-04-26 06:45:59

Aman diyim 2 kere dusunun ÇTN

Avatar