haber32
banner77
15 Mayıs 2018 Salı 10:14
Bulutların üzerinden "Erdoğan'a SELAM yola DEVAM" mesajı .
haber32

1997 yılında bu yana süregelen ve her yılın Mayıs ayında gerçekleşen 'Dedegöl Dağı Zirve Tırmanışı'nın bu yıl 21'incisi düzenlendi. Onlarca yürüyüş grubunun katıldığı tırmanışta zirveye ulaşan yürüyüş grupları tarafından seçim sürecinde sosyal medya üzerinden yürütülen kara propagandaya karşı "ERDOĞAN'A SELAM YOLA DEVAM" desteği verildi.

3000 metre yüksekliğiyle Isparta'nın en yüksek dağı olma özelliği taşıyan Dedegöl her yıl olduğu gibi kamp ve tırmanış için gelen yüzlerce kişi ve gruba ev sahipliği yaptı.

'Dedegöl Dağı Zirve tırmanışının bu yılki programına yoğun ilgi vardı. 2 gün boyunca Dedegöl eteklerinde ve zirvede kamp kuran trekking grupları Cumhurbaşkanı Erdoğan'a verilen destekle gündeme geldi.

Programa Isparta'dan katılan Pusula Yürüyüş Grubu zirvede poster ve Türk bayraklarıyla Cumhurbaşkanlığı seçim sürecinde Erdoğan'a destek verdi. Grup üyeleri bulutların aşağıda kaldığı zirvede Cumhurbaşkanı'nın posteri ve Türk Bayrağı açarak "Erdoğan'a SELAM yola DEVAM" mesajı verdi.

Zorlu ve heyecanlı maceranın sonunda zirvede biten bu tırmanış adeta görenleri büyüledi.

Mayıs ayında bile yaklaşık 50 cm kar kalınlığı ile ziyaretçilerini karşılayan Dedegöl Dağı, söz konusu etkinliğe 2 gün ev sahipliği yaptı.​

Birçok grubun katıldığı ve 3000 metrede gerçekleştirilen bu tırmanış da, gruplar manzara karşısında büyülendiler.

haber32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
bos bos isler 2018-05-15 10:53:25

ne bos adamlarsiniz yahu. efendice sporunuzu yapin iste,. ne gerek var oraya siyaseti karistirmaya. erdogan devam yazdiniz da noldu sanki? erdo[an'in secimi kazanacagini mi garantiledi?

Misafir Avatar
esnaf 8 ay önce @bos bos isler

bravo iyi yorum

Beğenmedim! (0)
Avatar
daha güzel ısparta için 2018-05-15 12:42:52

organizasyonu eğirdir belediyesi ve yenişarbademli belediyesi yaptı senin nerde turizm müdürlüğün valiliğin ve üniversiten siyaseti bırakıp memeleketinize sahip çıkın daha kapsamlı uluslararası bir organizasyon yapın.

Avatar
Barış 2018-05-15 12:46:25

sporun her türlüsü güzeldir, emeğinize sağlık,ancak hiç bir sporcu yaptığı bu güzel uğraşıya siyaset sokmamalı.seçim arifesinde bir partinin genel başkanının resmini açmak pek etik olmamış,spor adına. bence bir sporcunun zirvede açacağı tek çey bayrağımız olmalı.bu nedenle pusula grubunu hem kutluyor,hemide kınıyorum, zira zamanlaması manidar, siyaset kokan bir davranış, spora yakışmamış.

Misafir Avatar
suriyeli 8 ay önce @Barış

ordaki arkadaşlar herbiri birer böteçinedir.

Beğenmedim! (4)
Avatar
tarafsız 2018-05-15 13:07:24

"hüseyin" nikli arkadaş, bir öğretmen düşün sınıfta her ders chp için siyaset yapıyor, çocuğunu o sınıfa verir misin? bu da serbest mi?

Avatar
çok komik 2018-05-15 14:42:34

hüseyin kardeş, bir an senin fikrini doğru kabul edip bir kaç kişiye bazı yerlerde siyaset yaptıralım bakalım vicdanın kabul edecek mi? camide hoca 5 vakit siyaset yapsın, sınıfta öğretmen her ders siyaset yapsın, kışlada komutan her içtimada siyaset yapsın,, bunları uzatabiliriz ama yeter. nasıl vicdanın rahat mı?

Avatar
Barış 2018-05-15 13:03:16

sevgili "hüseyin" isimli kardeşim, çok haklısın ama farkında mısın, senin dediğin sadece akp leyhine ise geçerli, muhalefet için yassak, şöyle bir etrafına bak bu gerçeği görürsün kardeşim. akaryakıt zammını duyurmanın bile yasaklandığı zamandayız, 7/24 tek adayın gösterildiği kanalları gör lütfen. birazcık empati, birazcık hak, hukuk, Allah için.

Misafir Avatar
suriyeli 8 ay önce @Barış

komonizmi ayaklarımızın altına aldık.

Beğenmedim! (0)
Avatar
kör ve sağır 2018-05-15 13:11:51

evet en güzel yorumu "hüseyin" arkadaşımız yapmış, ama bir şeyi eksik yazmış. o cümle şöyle olmalıydı " akp li olan herkes her yerde siyaset yapma hakkına sahiptir".
bak şimdi oldu.

Avatar
Hüseyin 2018-05-15 12:53:59

herkes heryerde siyaset yapma hakkına sahiptir. tebrikler pusula

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi