haber32
banner77
04 Eylül 2017 Pazartesi 17:06
Burası Devlet Bahçeli Caddesi
haber32

Isparta Belediye Meclisi örnek bir kararla Adliye'den Gökkubbe'ye çıakn yolun adını Devlet Bahçeli olarak adlandırdı.

Ancak Caddedeki ev, görenlerin dikkatini çekiyor. Belediyenin evi kamulaştırarak neden yıkmadığı sorusu gündeme getiriliyor.
 

haber32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
yezitlere 2017-09-04 19:47:40

kesinlikle o evde bir ampül kafa var bakın görün

Misafir Avatar
mlk 9 ay önce @yezitlere

öyle diyeceğine git bak otuduğun yerden atması değil, o evde kendi başına yaşayan yaşlı bir kadın var, hiç olmazsa bi ziyaret ette kadıncağız sevinsin..

Beğenmedim! (1)
Avatar
Ülkücü gençlik 2017-09-04 22:30:26

Ewet arkadaşlar o ev devlet bahçeli gibi yolumuzu kesmeye çalışyor

Avatar
nefret suçu 2017-09-04 20:09:24

her yazısında sürekli "yezitlere" nickini kullanıp ak partiye ve ak partililere hakaret ve küfreden birisi nefret suçu işlemiyor mu?admin sende suça iştirak ediyorsun.i̇lla şikayet mi edilsin.bu nicki kullanan kişiye de sormak lazım belediye ak partili mi de o evde oturanı kayırsın.kaldı ki o yolu kullananlar bilir ki o ev ak partiden öncede orada ve yola konu mu aynı idi.

Misafir Avatar
Bojuware 201 9 ay önce @nefret suçu

adam direk yezitlere söylüyor sen yezitmisin bakıyorum hakaret yok keskin cümleler demek adam yezitlerden ampüllerden tiksinmiş sen niye alınıyorsun yezitmisin ampülmü. akp demiyor ampül kafa mhp de chp de hdp de var

Beğenmedim! (5)
Avatar
Burak 2017-09-04 18:54:23

Burdan her geçtiğimde "buraya araba veya kamyon çarpsa ne olacak" diye düşünmüşümdür. Büyük ihtimal ev sahibinin inadı yüzünden böyle bir durum oluşmuştur. Velev ki birgün kamyon çarparsa inşallah ev halkına birşey olmaz.

Avatar
Rezalet 2017-09-04 19:46:42

Kaç yıldır o ev orda.Trafiği öldürüyor.Bilmeyen adama da kaza yaptırır.Ne uyarı var ne bir şey.Illa ispartada bir yere trafik duzenlemesi yapmak için birinin olmesi mi lazim

Avatar
ISPARTLI 2017-09-05 09:51:34

bi̇ o caddedeki̇ ev bi̇rde adli̇yeden i̇leri̇ye eski̇ ki̇paya doğru gi̇derken ki̇ yolun ortasindaki̇ ev ayip ayip, 2019'da bi̇r de büyük şehi̇r olacaz di̇yorlar, koskoca beledi̇ya başkani günaydinin gücü şu i̇ki̇ evi̇ ortadan kaldirmaya yetmedi̇. kesi̇n ev sahi̇pleri̇ günaydinin has adamkari gali̇ba yoksa ?????

Avatar
Oruç Mehmet. 2017-09-04 20:10:15

Koy adı gitsin. Şehircilik sıfır.

Avatar
herderdedeva 2017-09-04 23:22:14

her yeri istediği gibi kamulaştıranlar hatta ormanı bile "yok arkıdeş orası orman değel !" deyip burası için kör olmuşlarsa birilerini ölümünden sonra bir ay içinde yaparlarsa işte burası Türkiye dediritir

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi