haber32
banner77
14 Ağustos 2018 Salı 23:06
Burası Gökçay
haber32

Gökçay'da bugün çekilen bir fotoğraf ve altına düşülen not: Biz böyle devam ettikçe geleceğe bırakacak bir ülkemiz olmayacak !!!

Yorum sizin...

haber32
Anahtar Kelimeler:
GökçayPislikHaberHaber32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
hayvan olsa böyle yapmaz 2018-08-15 08:30:29

geçenlerde bi sabah erken saatte esk, hilmi dilmen şimdiki merkez imam hatip okulunun önündem geçiyordum. bi bankın etrafında çekirdek kabukları kola şişeleri vardı. geceden birileri burda yemiş pisliğini de etrafa bırakmıştı. hangi hayvan yaptı ki bunu diye düşünürken, bankın kenarında yatan köpeğin abi valla ben yapmadım diye masum masum baktığını gördüm

Avatar
Adem 2018-08-15 04:55:50

Ayıp arkadaşlar EDEP YA HU üst tarafda ki yorum nasıl bir yorum bu haberleri her yaş gurubu okuyabilir. Bir haber kadar üst tarafda ki yorumda çok üzücü ALLAH cümlemize hidayet versin

Misafir Avatar
. 1 ay önce @Adem

bahsettiğin yorumu kaldırmışlar.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Ali Bilir 2018-08-15 07:11:40

İvedilikle gökçayın sorumlu temizlikçisi görevden alınmalıdır.Bu görüntüler rezalet, kelimeler kifayetsiz kalıyor

Misafir Avatar
HÜSAM 2 ay önce @Ali Bilir

ali;temizlikçiyi görevden alıncaya kadar,oraya gelenler temız bıraksalar olmuyor mu....?

Beğenmedim! (2)
Avatar
ISPARTAMIZA YAKIŞMIYOR 2018-08-15 11:15:35

çevrede oturanlar duyarlı olsa , kirletenleri uyarır.

Misafir Avatar
uyarsan sana ne derler 1 ay önce @ISPARTAMIZA YAKIŞMIYOR

en çok da gark gurk sağa sola tükürenlere illet oluyorum. uyarsam benimla tartışacağını kendini haklı çıkaracağını bildiğim için ses çıkarmıyorum.

Beğenmedim! (0)
Avatar
mehmet boyacı 2018-08-15 14:48:59

sayın buyuklerımız temızlık ımandan gelır ama bız kendımızı bakmaklazım oturup kalktıgımız yerı temızlrsek bızden sonrakıler de temız tutar herseyı temızlık yapandan beklemeyelım lutfen yere tulurdugunu temızlemıyoruz temızlık yapandan beklıyoruz darılmayalım uyaralım

Avatar
İspartali 2018-08-15 00:05:51

Yaşanabilir bir şeher sayın başkan saygılar kendi yaptığın esere sahip çıkmayan .......

Misafir Avatar
ıspartalıya cevap 2 ay önce @İspartali

yahu arkadaşlar insanımız pisse başkan ne yapsın.sen yorum yazmaktan cahilsin herhalde.haberi iyi oku.o çöpleri oraya atan senin gibi adamlar bunu iyi bil.adamsan adamgibi yorum yaz.yazmak için yazma len.başkanın ne suçu var len.adını yazda bilelim kimsin.ben gökçaydan mahmut temizlikçi.

Beğenmedim! (2)
Avatar
ıspartalı 2018-08-15 09:20:47

belediye başkanımız orayada el atar kafayatakma

Avatar