haber32
banner77
07 Mart 2018 Çarşamba 13:20
Burdur Şeker Fabrikasına Destek Ziyareti
haber32

Burdur Şeker Fabrikasına Destek Ziyareti

CHP tarafından şeker fabrikalarına ilişkin yapılan açıklamada, "Hükümetin 14 şeker fabrikasını satma kararı sonrası CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun talimatıyla Genel Başkan Yardımcısı Veli Ağbaba koordinasyonunda kurulan komisyon, geçtiğimiz günlerde gerçekleştirilen Kırklareli, Uşak, Malatya, Afyon, Niğde, Ankara, Kırşehir, Yozgat ve Kahramanmaraş Şeker Fabrikaları ziyaretlerinden sonra yarın da (6 Mart 2018 Salı) Burdur Şeker Fabrikasında işçiler, çiftçiler ve vatandaşlarla buluşacak.

Milletvekilleri Veli Ağbaba, Çetin Osman Budak, Mehmet Göker, Mustafa Balbay, Melike Basmacı, İrfan Bakır, Okan Gaytancıoğlu, Nurettin Demir, Turabi Kayan, Burcu Köksal ve Parti Meclisi Üyeleri Yıldırım Kaya ile Emre Çam'dan oluşan heyet saat 15.00'da da Şeker Meydanında düzenlenecek mitinge katılacak" ifadelerine yer verildi.

haber32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
metin garip 2018-03-07 13:45:54

şeker fabrikalarını satıp bizleri ele muhtaç etmeyin. özelleştirmenin sonu kapanmadır, mısır şurubuna muhtaç olmaktır. köylünün ekmeğiyle oynuyorsunuz.

Avatar
sahte burdurlular sizi 2018-03-07 20:21:46

265000 nufuslu burdur birlik kurup bir şeker fabrikasını satın alamıyorsa burdurluyuz diyenlere yazıklar olsun. burdur şeker fabrikası burdurlularınsa kıyın biraz paraya alın fabrikanızı sadece laf kalabalığı chp de siyasi şov peşinde

Misafir Avatar
kapcıklara cevap 4 ay önce @sahte burdurlular sizi

nohut beyinli kardeşim bu iş amerikan baskıyla oluyorsa alacak olan nohut beyinlimiki birton para verip alsın velevki fabrika çalışmadı yeri dünya para bir ara beş yıl önceki ürettiğini satmıyormuydu bu fabrika

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Kapçıklara 4 ay önce @sahte burdurlular sizi

adam görünenin aklı nohut beyin ürünü olunca bu olur. fab. burdurlular satın alınca amerikan baskısıyla pancar üretimine kota konursa satın alan fab kıçınamı sokacak enbesi.

Beğenmedim! (4)
Avatar
Kapçıklara 2018-03-07 18:05:38

bu şeker fab. banka vs fab. gibi değerler sadece chp ve sos sorunu olmamalı. hırsız sever besler beslenir enbesi sağ zihniyette dert edinmeli gaflet delalet ve hatta hıyanetten dönmeli gerzeklikte zevzeklikte bir yere kadar

Avatar
Oyunu milletimiz bozsun!!! 2018-03-08 12:03:36

İllada özelleştirilecekse, halka arz edilsin!!! Bölge insanı birleşip alsın fabrukayı!!! Bakalım milletin almasına izin vereceklermi, yoksa başka pilanlarmı var şekerin ve şeker pancarı üreten çiftçilerin üzerinde!!!

Avatar
özellestirilecektir! 2018-03-07 17:33:56

ise yarayacagini sanmam. sonucta bu irade milli irade. ozellestirilecek dendiyse buda milli bir karardir. özellestirldikten sonra ister kapanir, ister awm olur. sonucta milli irade ne diyorsa o olur. söz milletindir ve karar milli iradenin sectiklerinin kararidir.

Misafir Avatar
kapçıklara 4 ay önce @özellestirilecektir!

bir cevap yazmak kifayetsiz sana ıslık çalayım hadi sende su iç. fui fui fuui

Beğenmedim! (3)
Avatar
Ulusal medyada geçen habere göre; 2018-03-07 18:14:38

Erzurum Akp milletvekilleri sırf Erzurumdaki şeker fabrikası için pozitif ayrımcılık istiyorlarmış!!! Tabiki Erzurum şehir hastanesi icraatındada pozitif ayrımcılık yapıldığını düşünülünce, ülkemizde sadece Erzurumdaki 1200 yataklı şehir hastanesi özel şirketler tarafından yapılıp işletilmiyecek; bizzat sağlık bakanlığımızın öz kaynaklarıyla daha ucuza inşa edilip işletilecek olduğu malumken!!! İnsan sormadan edemiyor bu Erzurum'a bu pozitif ayrımcılıklar niçin yapılıyor!!! Erzurumun milletvekilleri milli ve yerli demekki, bu durumda bizim vekiller niçin milli ve yerli düşünüp , kendilerini vekil yapan milletin menfeatlarini değilde ihaleleri kazanan şirketlerin vekilliğini yapıyorlar adeta!!!Birde üstüne milli düşünel yerel yönetimi engelci gibi gösterme derdine giriyorlar!!!

Avatar
Özelleştirme iyi bir şeymi???? 2018-03-07 18:39:17

Erzurum Akp vekilleri Erzurum şekerfabrikası için pozitif ayrımcılık yapılıp özelleştirilmeson diye çooooooktan çalışmalara başladılar!!! Bizim vekilde Ispartada ne kadar tabiat harikası milli par sit alanı varsa, sit alanı olmaktan çıkartıp özelleştirmek derdonde bu nasıl milletin vekili????

Avatar
Bu bölge çalışıp vergi ödemiyormu, seçimlerde oy kullanmıyormu?? 2018-03-07 23:06:46

Erzuruma niçin gitmiyorlar, Erzurum şeker fabrikası özelleştirilmiyormu???
Söylentiler doğrumu?? Erzurumda her şey devlet eliyle yapılıp işletilirken, bu bölge halkının suçu nedir? Bu ayrımcılık niçin yapılacaktır? Seçimlerde bu bölge her koşulda Ak partiye oy verdiğimiz içinmi??

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi

haber32