haber32
banner77
09 Mart 2013 Cumartesi 07:47
Çakmakçı 'sıcak' bakıyor
haber32

 

SDÜ eski Rektörü Prof. Çakmakçı'nın CHP'den Isparta Belediye Başkan adaylığına sıcak baktığı ve nabız yokladığı iddia edildi.
 
2014 yılında yapılacak mahalli idareler seçimleri için par-tilerden kimlerin belediye başkan adayı olacağı gündemdeki sıcaklığını korurken daha önce CHP'de ismi gündeme gelen SDÜ eski Rektörü Prof. Dr. Lütfi Çakmakçı'nın adaylığa sıcak baktığı öğrenildi.
 
Edinilen bilgilere göre Prof. Çakmakçı CHP'den Isparta Belediye Başkan adaylığına sıcak bakıyor ve nabız yoklaması yapıyor.
 
Çakmakçı'nın çevresinin de adaylık noktasında destek verdiği, özellikle merkez sağ seçmen ile AK Parti'yi istemeyen kanadın Çakmakçı'ya oy verebileceği Çakmakçı'nın yakın çevresinde konuşuluyor.
 
Çakmakçı'ya yakın isimlerin:"MHP'nin adayı Yusuf Ziya Günaydın, AK Parti'ye karşı güç olduğu için seçimi aldı. Aynı durumda bu kez Lütfi Çakmakça hoca CHP'nin adayı olarak bulunabilir.
 
2011 seçimlerinde de CHP'nin Isparta'daki oyu MHP'den fazla. Yani Çakmakçı'nın şansı daha fazla olur ve seçimi alabilir. Demokrat Parti tabanı da Çakmakçı Hocaya daha fazla destek verir" şeklinde görüş bildirdikleri öğrenildi.
 
Çakmakçı'nın ise kesin kararını henüz vermediği belirtildi.
Son Güncelleme: 00.00.0000 00:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Devrimci musluman 2013-03-09 10:45:30

Birakin bu rektor eskisinden. Ektigi nefret tohumlari sayesinde bugun bile universitede madur olan insanlar var. cakmakcidan hayir gelmez. Chpdeki asil sorun kafa. Gecen secim kimi desteklediler? Bu secimde kime zemin hazirliyorlar. Asil sorun samimiyet. Bu kafay bi de ali haydar faktorunu ekleyin= sonuc basit belediye secimi akpnin genel secim ise 4 -0 yine akpnin. Allah aslan sosyal demokratlardan ve milliyetcilerden razi olsun bugunler de yarinlarda onlarin eseri olacak...!

Avatar
Zeki TARHAN 2013-03-09 11:02:59

YEREL SEÇİM-GENEL SEÇİM VE DİŞLİ ÇARKLAR... Haber içeriğinde; ÇAKMAKÇI'ya yakın isimlerin bildirdikleri görüşe yer verilmiş.Bu görüşler,hem ideolojik bazda,hem pratikte ele alınıp değerlendirildiğinde,siyaset biliminin acaba neresine oturtulmakta?...Seçimler, iki kere ikinin dört ettiği gibi ele alınamıyor maalesef.Bu haberden öyle bir mesaj çıkıyor ki; sanki Isparta'nın "MERKEZ SAĞ" ı,bir BATAN GEMİ ve bu batan Geminin malları paylaşılıyor. *** Lütfen,rasyonel değerlendirmeler yapalım.Siyasi Yelpazenin ister "Sol"unda,ister "Sağ"ında yer alalım,ister "Sağ Toplumsal Güçler"e,ister "Sol Toplumsal Güçler"e mensup olalım,akılcı çözümlemeler,realizmle uyumlu analizler yapalım... MERKEZ SAĞ'ın oyları, hiç bir toplumsal güç için çantada keklik değil.Bir kere herkes,bunu kafasının bir köşesine yazsın.Sol Toplumsal Güçlerin tamamının ÇAKMAKÇI'ya yöneleceği şeklinde bir varsayım,ta başından sakat ve de yanlış bir varsayım olacaktır.Bu bir Isparta realitesidir ve bunu sayın ÇAKMAKÇI da bilmektedir. Taa ÖZAL'dan günümüze dek gelen ve seçim sath-ı Mahalli yaklaştıkça da dillendirilen bir söylem biçimi var: " Merkezle Yerel uyumlu olmalı...Tıpkı,Dişli Çarklar Misali gibi..." İşte ne var ki,Bu böyle olmuyor.Onun için,Yerel Yöneticide,Milletvekilinden çok farklı özellikler aranıyor."Sağ" tandanslı bir seçmen,"Sol" tandanslı bir Yerel Yönetici adayına oy verebiliyor,tabii kendini fanatizmin dışında görenler,yada ortada olanlar...Buna siz; ister "kararsızlar" deyin,ister "yüzen-gezen oylar" deyin farketmez. Yerel sorunları özümsemiş,bu sorunlarla haşır-neşir olmuş ve bu sorunların üstesinden gelebilecek,halkıyla bütünleşmiş kişiler arıyor vatandaş.İşte,bu yapıda bir kişilik kazanacak Yerel Seçimleri ve Yerel Yönetimin başına geçecek. Zeki TARHAN'ın bu habere getireceği "YORUM" budur.Beğenen beğenir,beğenmeyen de beğenmez.Bilmem anlatabildim mi?...

Avatar
Mete 2013-03-09 11:59:36

2011 seçimlerine göre aday belirliyip, DP'ye güveniyorsanız DP'nin oyu 1.41, hepsi size verse ne yazar. Eniyisi MHP ile anlaşıp, ortak aday belirlemek, yoksa akp sayenizde B.Başkanlığını götürür. Son akp'nin pkk ile pazarlığı akp ye oy vermiş seçmeni MHP'ye yönlendirdi. Bu gözardı edilmesin

Avatar