haber32
banner77
21 Ekim 2006 Cumartesi 19:11
ÇAMAŞIR SUYU ÖLDÜRÜYORDU
haber32

Edinilen bilgilere göre olay, Davraz Mahallesi 3906 sokakta meydana geldi.

S.N.Ç. isimli 3 yaşındaki kız çocuğu, annesi yemek yaparken mutfakta lavabonun üzerindeki çamaşır suyunu içti. Durumu ağlayarak annesine anlatan küçük çocuk, annesi tarafından Isparta Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Küçük çocuğun sağlık durumunun iyi olduğu bildirildi. Olayla ilgili soruşturma sürdürülüyor. (İhlas Haber Ajansı)

haber32
Son Güncelleme: 21.10.2006 19:11
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
mehmet büyükalaylı 2006-10-27 11:01:00

NE DİYEYİM ŞİMDİ BEN BU SORUMSUZ ANNEYE !!!!

Avatar
cavit tanış 2006-10-30 10:48:00

gün geçmiyorki güzel türkiyemde olaylar bitsin.ama bizde bu tür sorumsuz ebeveyinler varken biraz zor bitecek gibi

Avatar
beceremedik deyin bırakın 2012-05-24 10:13:10

ulen soner mevcut sistemdenmi demese adam sabaha kadar atacak sistemsel falan falan filan diye ödeyemiyoruz vere gonuşuyoruz başka icraatımız yok deyin herkez rahatlasın gardaşlı

Avatar
kıldönmesi 2012-05-24 18:39:28

yavrucum beledıye borcları yenı torba yasa ıle yapılandırılarak,faizler silindi.silinen faiz,yaklasık %30...yanı sılınen faizler yenıden borclanılarak fark kapatılınca,borclar azalmamıs gibi göründü.yukarııdakı dörtlü yzg nın trampeti,kemaneyi ve viyolonselıni çalan dörtlü ...tabıı kı assolıst yzg dir...bu idare dörtlüsü,eger serbest birakılsa, borclar yarıya inmiş, bir döngu sağlanmıs olurdu...göstergeçte kanıksadığım olay yzg nin altından kalamayacagı sav ve düsüncelerin bu dörtlü tarafından yanıtlanmasıydı...

Avatar
sonerist 2012-05-24 20:17:56

MAŞALLAH SOSNER ÇOK KOCAMAN BİR SORU SORMUŞ. ÇOK BÜYÜK BİR SORU HERKESE KUTLU OLSUN.

Avatar
AHMET kILIÇ 2012-06-18 23:30:55

Belediyenin borcu bitmez kardeşim.Birbirimizi aldatmayalım Yusuf ziya yeterince aldatıyor zaten.Ha bire araç alınıyor krediyle.Şu asfaltlarda cabası bu asfalt çalışmalarının altında birşeyler var ama iş işten geçmese bari.

Avatar
mustafa bulut 2012-07-21 11:49:37

balaban sen değilmisin devletin devletre borcu olmaz deyip piri elektirik su sigorta paralarını ödemeyip belediye yönetimi değişince benim için daha doğrusu hizmet için alınan ödeneklere el kondu va taşinmazlara partinin iktidar çılgınlııyla el kondu.kayıtlı olan borçu kimse itiraz edemez.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi