haber32
banner77
18 Mayıs 2019 Cumartesi 20:05
Camiye Yardım Paralarını Böyle Çaldı
haber32

Isparta'da bir camide yaşlı bir adamın cami kasasından yardım paralarını bir cisim yardımıyla çalma anı, caminin güvenlik kamerası tarafından kaydedildi.

Caminin güvenlik kamerasındaki görüntüleri inceleyen polis, görüntüde, yaşlı bir adamın elindeki bir aparat ile camiye yardım için bir kasadan açılan delikten paraları çaldığını tespit etti.

Polis, olayla ilgili çalışmalarını sürdürüyor.

Son Güncelleme: 19.05.2019 02:31
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
aldanmamak 2019-05-19 10:38:51

bu şekilde takke takan, ötesinde takke takıp sakal bırakan dışta dindar görünümlü içte şarlatan olan mahluklar yüzünden, gerçekten o takkeyi inancı gereği içtenlikle takan, sakalını sünnet gereği bırakan müslümanlara çamur atmak için fırsat kollayanlara gün doğuyor. aynı numarayı abd gibi ülkeler sakal sarık taktırdıkları ajanlarına terörist eylemler yaptırarak i̇slamı lekelemeye, sömürmek için fırsat üretmeye çalışıyorlar. böyle zavallılar girdikleri vebali bilseler....

Avatar
soze 2019-05-19 04:35:08

bu şahsın fotoğrafını gazetelerde yayınlamak lazım..asıl ceza budur..

Avatar
emlak zenginleri 2019-05-19 13:16:29

çünürlüler arsalardan emlak zengi̇ni̇ oldular ama hala paraya doymuyorlar

Misafir Avatar
ali 1 ay önce @emlak zenginleri

savcıya ne olduğunu söylersin

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
XXL 1 ay önce @emlak zenginleri

çünürlüler size bişeymi etti****

Beğenmedim! (3)
Avatar
Senir li 2019-05-19 07:08:24

yazacak bir şey bulamadım......

Avatar
İslamiyet=Güzel ahlak 2019-05-19 13:11:31

hacı hoca diye kimseye güvenmeyin islamiyet esas olarak güzel ahlaktır helal haram gözetmek ve kul hakkı yememektir.

Avatar
Mustafa ekici 2019-05-19 13:30:44

Kollarını keselim kör baltayla birdaha yapamaz kesin çözüm

Avatar