haber32
banner77
15 Mayıs 2017 Pazartesi 14:36
Çevre Yolunda Korkunç Kaza
haber32

Isparta çevre yolunda meydana gelen trafik kazasında 1 kişi ağır yaralandı.

Kırmızı ışık ihlali yapan 15 AJ 593 plakalı araç sürücüsünün, seyir halindeki 06 R 0965 plakalı motosiklet sürücüsüne çarpmasıyla, motosiklet sürücüsü ağır şekilde yaralandı.

Kaza sonrası kırmızı ışık ihlali yapan araç sürücüsü aracını bırakarak olay yerinden uzaklaşarak kaçtığı belirlendi.

Olay yerine gelen emniyet ekipleri ışık ihlali yapan sürücüyü aramaya başladılar. Kaza mahaline gelen sağlık ekipleri yaralanan motosiklet sürücüsünü Isparta Şehir Hastanesine kaldırdılar. Polis kaza ile ilgili çevredeki görgü tanıklarının yardımıyla soruşturma başlattı.

haber32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
myuljf 2017-05-15 18:00:38

Carpilan kisi benim hocam kaskini her zaman takar her zaman trafik kurallarina uyar montunu giyer ama boyle insanlar olunca yapacak birsey olmuyor.

Misafir Avatar
temenni 7 ay önce @myuljf

gecmis olsun Allah acil sifalar versin.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Emre 2017-05-15 15:22:30

Cinayete teşebbüs, taksirle adam öldürme suçlarından yargılanması lazım. Bu arada bu haberle alakasız ama motorlar trafikte başa bela çok solundan sağından olur olmadık zamanda hızlıca geçip gidiyorlar bazen göremiyorsun aynalardan

Misafir Avatar
kurallara uymak yerine 7 ay önce @Emre

kirmizi isikta durmak istemeyen kural kanun takmiyanlar tirafik isiklari kaldirilsin diye utanmadan mücadele veriyorlar birde.

Beğenmedim! (0)
Avatar
YUSUF 2017-05-15 17:13:33

bu modifiyeli şahincileri asacan haysiyetsizler

Misafir Avatar
vatandaş 7 ay önce @YUSUF

hay parmaklarıa rahmet bütün şahinler preslere gele inşAllah trafik teröristi hepsi...

Beğenmedim! (0)
Avatar
İnsan 2017-05-15 15:21:55

çocuğu sürücü motosikletleri fark edin artık yeter sizin yüzünüzden hep kaza

Avatar
Hukukçu 2017-05-15 16:00:41

Araçlara kamera zorunluluğu getireceksin, hata yapanın ehliyetine elkonulmasını kolaylaştıracaksın,

Avatar
Halıkentli 2017-05-16 00:14:36

Millette bir kural tanımazlık saygısızlık ne ararsan var .Bir de migros.kavşağı yüzünden trafik hapishane kavşağında yığılıyor.Bu kavşağa kalıcı trafik ekibi lazım.Ceza işi çözmüyor.Kural tanımayan adamı akıl hastanesine yatıracaksın.

Avatar
erkan kaş 2017-05-15 19:21:36

geçmiş olsun hayrettin serter hocamıza ...

Avatar