haber32
banner77
10 Eylül 2018 Pazartesi 12:50
CHP il Başkanından Günaydın'a Eleştiriler..
haber32

31 Mart yerel seçimleri yaklaşıyor. Siyasi hareketlilik başlıyor. Yaklaşan yerel seçimlerle ilgili CHP İl Başkanı Ahmet Kürkçü açıklamalarda bulundu.

Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın’a için “Sağlığı yerinde değil” açıklamasında bulunan İl Başkanı Kürkçü, “sosyal demokrat bir belediye başkan adayı çıkaracağız” dedi.

Kaynak:
haber32
Son Güncelleme: 12.09.2018 21:53
Anahtar Kelimeler:
KürkçüChp
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İspartali 2018-09-10 13:12:36

Bir an sandimki Kılıçdaroğlu başbakan diyor CHP aynı beden sağlığı kadar akıl sağlığı da önemli anlayana kelin ilacı olsa kendi basina surermis

Avatar
alettin 2018-09-10 14:28:52

hade ordan hdp destekçisi zübük.sana mı kaldı başkanı eleştirmek

Avatar
yazık 2018-09-10 14:26:11

bıraksınlar çıkaralım diyor yani eğer yusuf ziya tekrar aday olursa şimdiden pes etmiş gibiler kabullenilmiş çaresizlik...

Avatar
Usta dururken/ acemi birini istemiyoruz! 2018-09-10 17:45:09

Sayın Yusuf Ziya Günaydın beyefendi emsallerini bırakın Gençlere taş çıkaracak gibi zinde görünüyor maşêellah! Hemde tecrübeli! Biz Isparta halkı olarak Şehir imar ve yönetiminde tecrübesi olmıyan, bir ceketiyle gelipte siyasette zenginleşecek,belediyeyi ne var ne yok özelleştirecek, kamuda adam kayırmayla birilerini semirtecek birilerini seçip Ispartanın başına dert açmamak için, en önemlisi Ispartayı Avrupa şehirlerinden üstün hizmet verdiği için, Belediyenin özelleştirme adı altında satılan kaynaklarını geri aldığı için gene Yusuf Ziya Günaydın diyoruz! Nasıl Cumhur başkanı olarak Receb Tayyib Erdoğan dediysek! Şimdide Yusuf Ziya Günaydın diyoruz! Demekki Birileri YZG rakib olmasından baya korkuyorlar! Buda Ispartanın niçin YZG dediğini gösteriyor!

Avatar
tam tersi 2018-09-10 15:54:39

hadi be zıpkın gibi sizin gibi molozlara 10 çeker .bıraksın da izmir gibi koksun mu. veya balaman gibi biri mi gelsin.

Avatar
Bir bilen 2018-09-10 17:01:54

Başkanın sağlığının yerinde olmadığını ispat edemezsen müfterisin!!!

Avatar
Varol des 2018-09-10 18:10:21

La her seçim oy veriyonuz geçen sene ziyaret edip biz sana oy verdik dedin kalkmış şimdi ne diyon bu chp seçmeni çok ilginç aklı kıt gibi kendi partilerinden başka her partiye oy veriyorlar

Avatar
Salih 2018-09-10 18:26:10

siyaset işte böyle iğrenç bir şey. mhp nin ayrılığı, gayrılığı mı var akp den? şimdiden akp ye hayırlı olsun.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi