haber32
banner77
16 Kasım 2018 Cuma 11:48
CHP Isparta'da İyi Parti'yi Destekleyecek
haber32

CHP ISPARTA'DA İYİ PARTİ'Yİ DESTEKLEYECEK

CHP ile İyi Parti’nin ittifak için prensipte anlaştığı iddia edildi.

CHP ile İyi Parti’nin ittifak için prensipte anlaştığı iddia edildi. Yapılan prensip anlaşmaya göre; İstanbul, Ankara, Muğla, Antalya, Burdur, Aydın gibi illerde CHP adayı desteklenecek. İYİ Parti, Isparta, Mersin ve Adana’da aday çıkaracak.

Girdiği tüm seçimlerde CHP'nin oylarını almayı başaran Günaydın bu kez de CHP, İYİ Parti ittifakına rağmen CHP oylarını almayı başarabilecek mi? Kamuoyunda merak konusu..

haber32
Anahtar Kelimeler:
ıspartaIyiPartiChp
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
akoğlan 2018-11-16 12:02:31

valla arkadaşlar akp iyi bir aday cıkarırsa onu destekleyelim önceden günaydına oy verirdim sokaklarda masa sandalyeden yurucek yol kalmayınca vazgectim inş.akp basdegirmeni filen cıkarırda ona oy verir yolları ve sokakları vatandaşa tekrar kazandırırız.

Avatar
Fikri 2018-11-16 15:28:07

oylar iyi partiye

Misafir Avatar
olcay 4 hafta önce @Fikri

napalım eski fetöcü şimdiki sözde vatan severleremi verelim asıl sen sus bence

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
sus 4 hafta önce @Fikri

yani diyorsun ki hdp nin,chp nin don lastiğine

Beğenmedim! (11)
Avatar
Isparta 2018-11-16 13:33:17

Genel seçimlerde hep Ak partiye oy verdik, Şimdi Yusuf Ziya Günaydına vereceğiz inşêellah hayırlısıyla oylarımızı! Ak partinin genel yönetimde yükü oldukça ağır, birde yerel yönetimi yüklemiyelim Ak partiye! Askeri ücretli zam ister, Eyt meselesi, hapsaneler suçluların Islahı ve vatandaşın suçtan korunması, işsizliğe çözüm, işçi ve memura fakirlik sınırının üzerinde maaş, ekonomi yönetimi vb. bir sürü genel yönetimte çözüm bekliyen mevzu varken birde genel yönetimin yükünü onlara yıkmayalım! Doğrusu Yusuf Ziya Günaydın'da gül gibi yaptı Ispartayı , yine yeniden inşêellah Yusuf Ziya Günaydın diyeceğiz Isparta olarak!

Avatar
İşçi 2018-11-16 14:18:49

Parti inançmıdır? İstediğim zaman istediğim partiye veririm! Hizmetten memnun olmazsam başka birine veririm, hizmetten memnunsam aynını seçerim. Şimdi Ispartada Yusuf Ziya Günaydına vereceğim inşêellah, hizmetler yarım kalmasın! Bir dönem Ak partiye verdim Ispartada ne var ne yok satıp, şehrin temizlik işlerini bile taaa istanbuldan yandaş firmadan satın aldılar! Adam kayırmanın zivesini yaşattılar ıspartaya! Genel seçimde ak partiye verdim, yerelde Yusuf Ziya Günaydına inşêellah.

Misafir Avatar
sus 4 hafta önce @İşçi

vekil seçimlerinde yusuf ziya kime çalıştı sen birde onu anlat. m.h.p ye mi yoksa ip e mi çalıştı.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Nail 32 2018-11-16 12:27:42

Bu iş Ak pariye yarar Osman Zabun başkanımla inşallah tamamdır.

Misafir Avatar
olcay 4 hafta önce @Nail 32

yakınen tanığım bir diş doktoru var dişinide yaptırdıkmı imajı 10 numara olur

Beğenmedim! (0)
Avatar
Chpli 2018-11-16 13:10:04

Kılıçdaroğlunun CHP si destekleyebilir biz CHP’liler kılıçdaroğlunun yönetimindeki CHP yi desteklemiyoruz. Oylar Başkan Yusuf Ziya Günaydın’a.

Avatar
Chpli 2018-11-16 13:10:04

Kılıçdaroğlunun CHP si destekleyebilir biz CHP’liler kılıçdaroğlunun yönetimindeki CHP yi desteklemiyoruz. Oylar Başkan Yusuf Ziya Günaydın’a.

Misafir Avatar
Abdil 3 hafta önce @Chpli

senin chp li olduğuna biz inandık sanki.

Beğenmedim! (1)
Avatar
yakında 2018-11-16 13:15:32

yakında şehrin adını atatürk yapacaktı ziya geçmiş olsun

Misafir Avatar
olcay 4 hafta önce @yakında

yunan sevicilerin istediği gibi olsaydı sehrin adı ısbarita senin adın markopulos olurdu

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
zzzzzzzzzzzzzzzzz 4 hafta önce @yakında

marks olmasın da atatürk olsun,

Beğenmedim! (0)
Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi