haber32
banner77
03 Haziran 2018 Pazar 11:53
Cumhur ittifakı rekor kıracak
haber32

MHP İl Başkanı İsa Yalçın ile 2. Sıra Milletvekili Adayı Zübeyde Turhan, Ak Parti çadırını ziyaret etti. AK Parti İl Başkanı Osman Zabun, Milletvekili Adayları Süreyya Sadi Bilgiç, Recep Özel ile MHP’liler nir süre sohbet etti.

ak-(1).jpgak-(2).jpgak-(4).jpg

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
garı 2018-06-03 18:34:33

garıların yemesi içmesi siyaseti gizlidir. namahrem erkeklerin bulunduğu ortamda garıların yemek yemesi caiz değildir. islam alimleri böyle buyurur

Avatar
hece 2018-06-04 08:54:26

haber32de yorumları süzgeçten geçiren yok anlaşılan, böyle gi̇derse sayfaniza ne saygi ne de güven kalir. lütfen yorumlari kontrol etmeden yayinlamayin.

Avatar
merve 2018-06-03 17:39:38

o zaman balık kavağa çıkacak. aç tavuk kendini buğday ambarında görürmüş.

Avatar
ahmet 2018-06-04 11:38:58

ramazanda bende göbek kalmadı. nasıl oruç tutuyorlarda bu göbek gitmiyor anlamadım bunlarda.

Avatar
memet 2018-06-03 17:40:38

vAllahi yanındaki isa bile gülmüştür bu sözüne. keh keh keh...

Avatar
Kelebek/Keçiborlu 2018-06-04 11:46:49

cumhur ittifakı kesin kazanacaksa çalışmasınlar gerek yok yan gelip yatsınlar yada aileleriyle yurt dışı turlara katilip gezsi̇nler. dönünce nasil olsa mi̇lletveki̇li̇ olarak mecli̇ste yorulacaklar.

Avatar
Cesur dölübol 2018-06-04 11:31:53

karaelmas üniversitesini kim kurduuuuuuu.biz kurdukkkkkk.şak şak şak şak isparta da üniversiteyi kim kurduuu biz kurduk.şak şak şak.ama öylede falan da öyle demek istemedide şaddak şuddak ta em küm de kümülatif küm de

Avatar
vekilimin davetine 2018-06-03 19:55:35

gittim. çok güzeldi. eve döndüm ve hanımla cima yaptım

Misafir Avatar
yine mi geldin 12 ay önce @vekilimin davetine

yine mi geldin agir sikici? sikmedigin bi biz kaldik bizi de sik de sen de rahatla biz de rahatlayalim

Beğenmedim! (3)
Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi