haber32
banner77
24 Mayıs 2018 Perşembe 01:42
CUMHURBAŞKANI ERDOĞAN ISPARTA'YA GELİYOR
haber32

CUMHURBAŞKANI Recep Tayyip Erdoğan, 27 Mayıs Pazar günü saat.14’00 da hükümet meydanında Ispartalılarla buluşacak.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ali BİLir 2018-05-24 08:22:27

yine meydanlardayız, yine reisimizin yanındayız.

Avatar
vatandaş.. 2018-05-24 10:29:32

şehir hastanesinin ambulans güzergâhını bi kontrol etsin isterim...ssk istikâmetinden gelen ambulansın hastaneye girmek için fazladan 2 dk harcaması..saniyenin önemli olduğunu gözardı etmişler sanki..o kasisler acaba ambulans için mi eklendi..

Avatar
vaatler 2018-05-24 10:03:49

2002 de verilen dereboğazı yolu duble yol olacak vaati tekrardan söylenecek ve bizim ıspartalılar alkış tutacak ne tuhaf değilmi.................

Avatar
Kadir 2018-05-24 09:59:55

Bekliyoruz REİS

Avatar
haber32 2018-05-24 05:30:15

hadi yine iyisiniz koftehorlar

Avatar
hilmi çöl 2018-05-24 08:11:50

iftarı antalya da açacak demek ki. dün akşener mitinginden sonra millet dolu meydan görsün. malum cemaet gelmeyebilir. vekilleri tekrar aday yapılmadı . oylarını da küserek başka partiye verebilir. millet ittifakı gibi. zamanında fetöyü savunuyorlardı. el ele idiler. barla peşkeş çekildi.

Misafir Avatar
alp 10 ay önce @hilmi çöl

malum cemaat osmanlı tokadı yedi.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
malum cemaat 10 ay önce @hilmi çöl

malum cemaatin patlamasi yakindir

Beğenmedim! (6)
Avatar
behçet 2018-05-24 12:20:49

seni seviyoruz sayın cumhur başkanım durmak yok yola devam hedef 2023

Avatar