haber32
banner77
01 Nisan 2019 Pazartesi 16:02
Cumhurbaşkanımızın İşareti Halkımızın Teveccühü
haber32

Isparta’nın çiçeği burnunda Belediye Başkanı Şükrü Başdeğirmen, seçim zaferinin ardından verdiği ilk mesajında, “Cumhurbaşkanımızın işareti hemşehrilerimizin teveccühüyle güller diyarı Isparta’mıza hizmet etme yolunda bir zafere imza attık. Halka hizmet hakka hizmet diyerek yola çıkıyoruz. Eser bırakmak, bir ve beraber marka bir şehir olmak için yola çıkıyoruz. Zaferimiz memleketimiz için hayırlı olsun. Tüm hemşehrilerimize şükranlarımı sunuyor, Rabbimden hayırlara vesile kılmasını diliyorum” dedi.

Son Güncelleme: 01.04.2019 19:10
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
cimcime 2019-04-01 17:24:44

merak ettiğim tek 1 tane soru var. şükrünün oğlu veya kızı daha önce hiç ak partiye oy vermişler mi?

Misafir Avatar
burunlarından fitil fitil gelsin 3 hafta önce @cimcime

başkan şahsi seçim harcamasını belediye imkanlarından yapan,bu hususta para pul evrak zart zurt dağıtan ve belediyeyi zarara uğratan kim varsa;alayından hesap sor.belediyenin paralarını geri al.yetimin ve yoksulun hakkını savun.eğer bunları yapmazsan;diğerinden hiç bir farkın kalmaz.hak hukuk yemenin ne olduğunu görsünler,burunların dan fitil fitil getir başkanım.

Beğenmedim! (0)
Avatar
buralar salya kokuyor 2019-04-01 18:06:49

ispartanin en yalaka e-haber sitesi olduğunu bir kez daha gösterdin haber 32

Misafir Avatar
yalaka bomba32 3 hafta önce @buralar salya kokuyor

bomba32 nasıl patladı ama :))

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
haber 32 3 hafta önce @buralar salya kokuyor

haber32=çöp32

Beğenmedim! (3)
Avatar
Ispartalı 2019-04-01 20:20:43

eğer verilen sözler yapılmazsa o projeler gerçekleşmezse 2023'te tekrar belediyeyi kaybederiz yine mhp'ye döner. ak partimiz için o projelerin tamamının yapılması gerekir. inşAllah yapılır.

Misafir Avatar
esnaf 3 hafta önce @Ispartalı

afedersin ama yarramin basi yapilir. ak parti guc kaybeti artik. istanbul ve ankaradan belliydi durum.

Beğenmedim! (2)
Avatar
merak etme 2019-04-02 10:27:23

yaparsa şükrü başdeğirmen yapar.. görgüsüz gb belediye önünde gövde gösterisi bile yapmadı okadar nazik v kibar bir insan ki tanımayanlar atar tutar...

Avatar
Vatandaş 2019-04-02 11:51:26

başkanım ısparta belediyesinin logosunu değiştirin lütfen. gerçekten çok kötü duruyor. diğer şehirlerin çok modern ve güzel logoları varken bizim belediyemizin logosu çok ilkel çok eski ve renksiz duruyor. tasarımı berbat. lütfen değişsin yeni bir logo yapılsın.

Avatar
Esnaf 2019-04-02 13:27:17

beş sene sonra keseceğiniz deveyi şimdiden hazırlayın, belki ozaman deveyi bulamazsınız

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi