24 Kasım 2016 Perşembe 07:36
Darbe girişiminin sivil zanlısı Adil Öksüz dinler arası diyalog konferansına katılmış
haber32
15- 16 Temmuz Kalkışma, Kanlı Darbe ve Türkiye’yi İşgal Girişimi’nin sivil ayağı olduğu önü sürülen kaçak Adil Öksüz’ün 2012’de Dinler Arası Diyalog toplantısına katıldığı saptandı. Kaçak Öksüz, ‘Kur’an ve Tevrat’ta Anne- Baba Haklarının Korunması’ başlıklı sunum yapmış.

İŞTE O AN

Fetullahçı Terör Örgütü (FETÖ) Paralel Devlet Yapılanması’nın (PDY) 15- 16 Temmuz 2016 Kalkışma, Kanlı Darbe ve Türkiye’yi İşgal Girişimi ve finalinde iç savaş çıkartma hamlesi yapanların sivil ayağı olduğu iddiası ile aranan Adil Öksüz’ün 2012 yılında Dinler Arası Diyalog Konferası’nda sunum yaptığı belgelendi.

Hain girişimlerin sivil ayağı olduğu iddia edilen ve yakalanması için ödül konan Öksüz’ün 2012’de Yardımcı Doçent Doktor iken, Azerbaycan’daki Dinler Arası Diyalog başlıklı etkinlikte, ‘Kur’an ve Tevrat’ta Anne- Baba Haklarının Korunması’ başlıklı sunum yaptığı belirlendi.

Aynı Dinler Arası Diyalog etkinliğine Süleyman Demirel Üniversitesi’nden de (SDÜ) bazı akademisyenlerin katılıp bildiri sunduğu tespit edildi.
Son Güncelleme: 00.00.0000 00:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
BATIL KÖPÜKTÜR; YOK OLMAYA MAHKUMDUR! 2016-11-24 15:48:04

DINLER ARASI DIYALOK CALISMALARINDA BULUNMAK SUC VE HANGI CAMIAYA MENSUP OLDUGUNUN GÖSTERGESIYSE ; BIR COK YÜKSEK DIN GÖREVLILERI BU CALISMALARA KATILMISTIR HATTA SU ANDA BILE RESMI SITELERINDE ÖZ GECMISLERINDE BUNU GURURLA YAYIMLIYORLAR! ZATEN DOCENTLIK TEZLERINE FALAN BAKTIGINIZDA YA EHLISÜNNET OLMIYAN GÖRÜSLERI TEZ OLARAK ISLEMISLER YADA DIGER ISLAMHARICI DINLERI VB MEVZULARI! ALLAH RESULU HADISINDE BEYAN ETMIS ÜMMETININ FIRKALARA BÖLÜNECEGINI; ANCAK SÜNNETINE SARILANLAR KURTULUSA ERECEGINI!

Avatar
Bojuware 201 2016-11-24 17:46:37

Senin dinininde mezhebininde önünde diz şöktüğününde kolkola geldiklerinizinde bunca yıl yol açanında avradını kazak avdal yellesin. Mezarına 1 tas su dökenin diyor.

Avatar
Timuçin 2016-11-25 05:07:08

Dinler arası diyalog kapsamında belekte cami.kilise.havra ve sinagog yapıldı açılışınıda herhalde ben yapmadım.bu kadar inkarcı insanlar bir daha ülkemizi yönetemez inşallah.

Avatar
KENDI BASINA NE YAPABILIRDI ????? 2016-11-25 13:03:43

Kanundaki CAMI ibaresinin kim IBADETHANE olarak degistirip , MISYONER CALISMALARININ ;HIRISTIYANLIGIN YAYILMASININ ÜLKEDE KIM ÖNÜNÜ ACTI?

Avatar
TARIH UNUTMAZ ! 2016-11-25 13:12:44

2012 TÜRKCE OLIMPIYATLARI VE O GÜNKÜ IKTIDARIN FETÖ´YE ÖVGÜLERI, DESTEKLERI !!! SEREFLERINE ATATÜRKSÜZ PARA BASILMASI !!! DINLER BAHCESI ACILISLARI, KILISE ACILISLARI !!!!! DIYALOK SEMPOZYUMLARI, KONFERANSLARI, SEMAVI DINLER KONSERLERI, CAMIDE AYINLER VB DAHA NELER NELER !!!!!!

Avatar
peki şimdi?? 2016-11-25 13:28:41

eee?? şimdi ne olacak?? bu ismini gizli yazdığınız AKADEMİSYENLER bu gün hala benim devletimin verdiği odada, benim devletimin verdiği imkanlardan mı faydalanacak??Bugün işe gittiler mi mesela ??? bu sırtlan sürüsü , bu devleti yiyemiyecek Allahın izniyle..!! Devletin ve milletin bütünlüğüne zarar veren kim olursa olsun cezasını çekmeli...İnsanlar ölür, devirler geçer..Türk milleti sonsuza kadar var olacaktır!!

Avatar
Şimdi ne olacak? 2016-11-25 17:59:14

Söyler misiniz fetönün SDÜ yapılanmasına şimdi ne olacak?

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32