haber32
banner77
16 Haziran 2017 Cuma 16:49
Demirel'e Anıt Mezar Projesi
haber32

ISPARTA 9. Cumhurbaşkanı Süleyman Demirel için yapılacak anıt mezarın projesi, aile üyeleri tarafından Isparta Valiliği'ne teslim edildi. Anıt mezar için 3 Temmuz'da ihaleye çıkılacak.

17 Haziran 2015 tarihinde yaşamını yitiren 9'uncu Cumhurbaşkanı Süleyman Demirel için yapılacak anıt mezarın projesi hazırlandı. Anıt mezarın projesi Demirel ailesi tarafından geçen salı günü Isparta Valiliği'ne teslim edildi. Vali Şehmus Günaydın'ın talimatıyla İl Özel İdaresi, Kamu İhale Kurulu'na başvurarak ihale sürecini başlattı. Isparta'nın Atabey İlçesi'ne bağlı İslamköy'de yapılacak anıt mezar için 3 Temmuz 2017 Pazartesi günü ihaleye çıkılacak ve Demirel'in doğum günü olan 1 Kasım'a kadar bitirilmesi hedefleniyor.

ANIT MEZAR'IN ÖZELLİKLERİ
Süleyman Demirel'in defnedildiği Çalcatepe'ye yapılacak anıt mezarın yüksekliği 30 metre olacak. Bir kule bulunan anıt mezar projesinde merhum Demirel'in fotoğraf ve sözlerini içeren 2 farklı galeri de yer alacak.

Son Güncelleme: 16.06.2017 16:54
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Esnaf 2017-06-16 17:39:37

ne gerek var şimdi buna müzesi var zaten israfa gerek yok rahmetli de bm'yle olmasını istemezdi zaten kaç yetim doyar o paraya

Misafir Avatar
????? 1 hafta önce @Esnaf

bu kadar israf varken ; bunumu gördü gözün!

Beğenmedim! (1)
Avatar
ASALET! 2017-06-16 19:37:49

devlete hizmeti gecen sahsiyetlere verilen deger, bir devletin asaletini; görgü ve medeniyetini gösterir!

Avatar
İslami Değil 2017-06-16 18:29:45

islama uygun değil, yazık günah. fabrika kurun 10 milyon ile

Misafir Avatar
KIME GÖRE NEYE GÖRE ISLAMI DEGIL???? 1 hafta önce @İslami Değil

vehhabiler peygamberin türbelerine bile karsi cikarlar ve yerle bir etmek gerektigini savunurlar! hadislere itibar etmezler hz muhammed sadece bir postacidir derler; peygamberin sözünü delil saymazlar kuran yeter derler; ama arabinin siirlerini delil sayarlar! bu sebeble sen hangi görüse göre islami olmadigina karar verdin asirlardir biz devlet adamlarina türbeler veya anit mezar yapan bir devlet gelenegimiz var!!!!

Beğenmedim! (2)
Avatar
VATANDAŞ 2017-06-17 08:56:42

hani bu mezarı rahmetli şevket ağa yapıyodu..9 gölet..bilmem kaç yüz çeşit ağaç..o projeye noldu..sdü ile protokol imzalandı islamköye 7 fakülte yapmak için..noldu o proje..

Avatar
ne gerek var 2017-06-17 11:22:02

ne gerek var tapınaklaştırmaya... adamlar hakkın rahmetine kavuşuyor. dua edileceğine, show malzemesi haline getiriliyor. bunun bedelide milletin sırtına yükleniyor.

Avatar
ucube 2017-06-17 12:30:12

hiç güzel değil. daha güzel yapılabilir

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi