Bir ülkenin çağdaşlığını ve medeniyet seviyesini gösteren en büyük unsurlardan birisi yol ağıdır. 

Yol kalkınmanın temel gereksinimidir. Ulaşılabilirlik bir kentin refah seviyesini arttırmakla beraber o kentin cazibesi ile çekim merkezi olmasını sağlar.

Maalesef Türkiye’de komşu illerle bağlantısı bölünmüş yol olmayan iki ilden birisi Isparta dır. Isparta’nın çıkmaz sokağın ucundaki il konumundan çıkarılması, yol ağları ile kesiştirilip alternatif ulaşım merkezi haline getirilerek daha yaşanılabilir cazip bir kent konumuna getirilmesi gerekmektedir. 

Bu kapsamda ivedilikle ISPARTA- EĞİRDİR- GELENDOST- ŞARKİKARAĞAÇ-BEYŞEHİR- KONYA hattının bölünmüş yol olarak yapılması lazımdır. Ayrıca trafik yoğunluğu fazla olan YALVAÇ KEÇİBORLU hattının da bölünmüş yol olması gerekir. Isparta’nın komşu illerle ulaşımının daha rahat ve kolay olması için Gelincik köyünden geçen BURDUR yolunun da bölünmüş yol olması ve bu yolun bittiği noktada hızlı tren istasyonu yapılması planlamalıdır.

Yine yol ağı kapsamında Gölcük krater gölünden BURDUR-AĞLASUN ilçesine bağlantılı turizm yolu açılmalıdır. Turizm açısından Eğirdir merkezindeki trafik akışını ve yoğunluğu rahatlatmak için göl kenarına dolgu yapılmalı ve yollar genişletilmelidir.

Sevgili hemşerilerim; Hatırlamak unutmakla mümkündür. Ben nasip olurda önce Allah’ın izni ve sizlerin teveccühü ile milletvekili olur isem, kentimizin unuttuğu tüm değerleri, yani Isparta denince ilk akla gelen değerleri ortaya çıkararak tekrar canlandırıp hatırlatacağım. Dolayısıyla bizlere ait olan Dericilik, Halıcılık, Gül ve Badem vb. gibi zaman içinde unutulan değerlere gerekli önemi vererek modern dünya ile entegre hale getireceğim. Bu sayede unuttuğumuz ve özlediğimiz “her ev bir fabrika” deyimini tekrar yaşatıp üreten Isparta’yı canlandırmak için var gücümle çalışacağım. Ürettiğimiz elma, kiraz, kayısı, vişne, vb. ürünlerle Isparta’yı meyvenin başkenti yapacak projeler geliştirerek Türkiye ve Dünya meyve borsasının merkezinin Isparta olması için çaba sarf edeceğim. Rekabet gücünü artırabilmek ve ürünlerimizin gerçek değerinde daha iyi ve profesyonel şekilde pazarlanabilmesi için üretici birlikleri, kooperatifleşme gibi oluşumlar için çalışacağım. 

Sulama birlikleri ve köylümüzün kullanmış olduğu elektrik, akaryakıt gibi girdilerin tarımsal destek kapsamında değerlendirilmesi için çalışacağım.

Kentsel dönüşüm ve yeniden yapılanması konusunda çok önemlidir. Isparta 1. Derece deprem bölgesinde bulunmakta ve büyük bir risk altındadır. Bu gerçek tarihimizdeki büyük depremlerle sabittir.

Kanunlarımızda da belirtildiği gibi kentimizde yaşayan insanların can ve mal güvenliğini temin etmek öncelikli görevimizdir. Isparta da mevcut yapılaşma dahilinde şu an itibarı ile 80 bin konut vardır. Bu mevcut 80 bin konutun minimum 60 bin adedi yapı sektöründe milat kabul edilen 1999 yılı öncesi yapılmış olup, olası bir depremde ağır can ve mal kaybına sebep olacak şekilde risk taşımaktadır. Buna rağmen ilimizde kentsel dönüşüme talep yok denecek kadar az olup sadece 250 rakamındadır. Bu durumun ve vurdumduymazlığın sebepleri araştırılarak çok acil kamuoyu oluşturulmalı, zaman ve bütçe olarak acili yeti olan kentsel dönüşüm projelerine halkımız teşvik edilmelidir. Bu sayede Isparta’mızı can ve mal güvenliği açısından daha yaşanılabilir bir kent haline getirmek için hızlı hareket etmeliyiz.

Güler yüzlü, gül kokan şehrimize yakışır bir planlamaya kavuşabilmek için çok çalışmalıyız. Kendi meslek alanıma giren bu konuda ödenek ve destek kanallarını araştırıp bularak şehrimize yönlendirmek için canla başla çaba sarf edeceğim.

İlimiz için önem taşıyan konulardan biriside turizm gelirleridir. Turizm açısından büyük bir  potansiyele sahip olan komşu il Antalya’nın, başka bir deyişle turizmin arka bahçesi konumunda olmamıza rağmen bu pastadan gereken payı alamıyoruz.

Sohbetimizin başında da söylediğim gibi bir kent için en önemli unsur ulaşılabilirliktir. Bunun yanı sıra turizm gelirlerini arttırabilmek ve kentimizi cazip hale getirmek için tanıtımda çok önemlidir.  Isparta’mız değişik platformlarda ve çeşitli organizasyonlarla kesinlikle tanıtılmalı, yurt içi ve yurt dışında faaliyet gösteren kamu ve özel sektördeki turizm firmaları ile irtibata geçilerek; Antalya ya gelen yerli ve yabancı turistlerin Kapadokya, Pamukkale gibi iç bölgelerde kalan turizm merkezlerine geçişlerinin Isparta üzerinden yapılması sağlanmalıdır.

Şehrimizi ziyaret eden misafirlerimiz için tanıtım, ulaşım ve tesisleşme çok önemlidir.

Tesisleşmenin yanı sıra alternatif doğa hareketleri ile turizm sektörü desteklenmelidir. Bunları Eğirdir ilçesi Akpınar köyüne teleferik kurulması daha önce bahsettiğimiz Gölcük Ağlasun turizm yolu, Davraz kayak merkezinin yaz sezonunda da değerlendirilmesi, Gölcük krater gölünün turizm amaçlı dizayn edilmesi gibi sıralaya biliriz. Zamanla gelişen ve değişen turizm alanında gerekli çalışmaları sıkı bir takiple gerçekleştirmeye çalışacağım.

Isparta’mız gün geçtikçe gelişen ve büyüyen bir üniversiteye sahip olup adeta bir üniversite kenti haline gelmiştir. Ancak 70 bin öğrenci sayısına ulaşan üniversitemizin zamanla diğer üniversitelerle rekabet gücü zayıflama ihtimali yüksektir. Bu duruma tedbir almak için kentimize ikinci bir üniversitenin kurulması kesinlikle gerekmektedir. Kurulacak ikinci üniversite bünyesinde sivil havacılık, uçak bakım ve yan sanayi, tarımsal genetik gibi kentimizin ve ülkemizin kalkınmasına katkı sağlayıp dünya pazarında rekabet edebilecek bölümler ihtiva edilmelidir. 

Son olarak halkımızın her kesimine hitap eden yapıcı, birleştirici kimliğimiz ve mizacımızla Allahın izni sizlerin teveccühü ile Isparta’mızı hak ettiği yerlere ivedilikle getireceğiz.

Bütün halkımıza en kalbi duygularımla selam ve saygılarımı sunar Allah’a emanet ederim.