24 Kasım 2016 Perşembe 11:39
Deniz Baykal ve Metin Lütfi Baydar Ahmet Türk'ün eşiyle görüştü
haber32
Deniz Baykal, gözaltında bulunan Mardin Belediyesi Eş Başkanı Ahmet Türk'ün evine giderek Türk'ün eşi Nevin Türk'ü ziyaret etti. Şehit evlerinde hiç görmediğimiz Baydar'ın bu hareketi ilimizde tepkilere neden oldu.

CHP'nin eski Genel Başkanı ve Antalya Milletvekili Deniz Baykal ve SDÜ Eski Rektörü Metin Lütfi Baydar, sürpriz bir ziyaret gerçekleştirdi.

MARDİN'E GİTTİ

Baykal ve Baydar, sabah 08.00 uçağı ile Mardin'e giderek Mardin Büyükşehir Belediyesi Eş Başkanıyken İçişleri Bakanlığı tarafından görevden alındıktan sonra gözaltına alınan Ahmet Türk'ün evine giderek Türk'ün eşi Nevin Türk'ü ziyaret etti.

Deniz Baykal Ahmet Türk'ün eşiyle görüştü

21 KASIM'DA GÖZALTINA ALINMIŞTI
Mardin Büyükşehir Belediye Başkanlığı görevinden alınan Ahmet Türk ve Mardin Artuklu Merkez İlçe Belediye Başkanı Emin Irmak 21 Kasım'da gözaltına alınmıştı. Savcılık soruşturmanın terör örgütü üyesi olmak suçundan başlatıldığını açıklamıştı.

Deniz Baykal Ahmet Türk'ün eşiyle görüştü
Son Güncelleme: 24.11.2016 11:52
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Gazi 2016-11-24 12:12:24

Yazıklar olsun baykala ve baydara

Avatar
yazık yazık yazık 2016-11-24 12:48:24

yazıklar olsun size bu güne kadar hiç şehit ailelerini ziyarat etttinizmi siz ne yin kafasını yaşıyorsunuz hainin yanın da yer alan haindir M.K.A ün kurduğu partiyi perişan ettiniz yazıklar olsun daha denecek bir şey yok size siz insanlıktan yoksun siyasetçilersiniz bir defa dahi olsa dik durun

Avatar
brk 2016-11-24 13:16:58

ben şaşırmadım, siz şaşırdınızmı

Avatar
julius CAESAR:roma imparatorü 2016-11-24 13:22:21

ey baykal baydar ikiniz birden .sizdemi BRÜTÜS:??

Avatar
SECIM MEYDANLARINDAN ALINTILAR!!!! 2016-11-24 13:24:53

3Y: YOKSULLUK? YOLSUZLUK? YASAKLAR? ÜLKEDE BARIS VE EKONOMIK ISTIKRAR? BÖLGENIN BARIS ELCI OLACAGIZ? KOMSULARLA SIFIR SORUN? AVRUPA BIRLIGINE GIRECEGIZ? KIPRISTA CÖZÜMSÜZLÜK CÖZÜM DEGIL? SIVIL OLUSUMLAR DESTEKLENECEK (GERCI FETÖ BU ANLAMDA BAYA BIR DESTEKLENDIDE LAKIN BUNLAR SIVILDE DEGIL HER ALANDA DESTEKLENMIS!). MAKAM KADIYA MÜLK DEGIL; KIMSE MAKAMLARDA FOSILLESMEYECEK; 3 DÖNEM KURALI, SIYASET ZENGINLESME ARACI OLMIYACAK, SIYASETCI ACIK MAL BEYANINDA BULUNACAK VB...... SONUC?????????????????

Avatar
baykalll!!!!!! 2016-11-24 13:35:07

yağ kokarsa tuz çare .tuz kokarsa ne çare

Avatar
Şehit Yakını 2016-11-24 14:17:13

Yazıklar Olsun sana Metin Lütfi BAYDAR, Yıllarca bu ülkenin, bu Isparta'nın ekmeğini yedin. Senden bir şehit yakını olarak utanıyorum.

Avatar
Bilen biliyor 2016-11-24 14:46:21

Baydar'ı bilen biliyor zaten, o yüzden hiç şaşırmadım.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32