haber32
banner77
27 Aralık 2012 Perşembe 06:58
Dr. Pizza Antalya'da sevildi
haber32

 

İtalyanların ünlü yemeği pizzada Isparta markası yaratan Turan Toklu ve arkadaşları, Batı Akdeniz’de büyüyor. Merkezi Isparta’da bulunan Dr. Pizza’nın Antalya mağazası 3’e çıkıyor. Konyaaltı bölgesinde 2 mağaza ile hizmet veren Dr. Pizza, 3.şubesini Lara Örnekköy’de açıyor. Ispartalı girişimci Koral Demiral, Dr. Pizza Lara şubesinin işletmeciliğini yapacak.

            Dr. Pizza Sahiplerinden Turan Toklu, Antalya’da 3 şubeyi açmaktan mutluluk duyduklarını söyledi. Dr. Pizza’nın Antalya’da kısa zamanda büyüyen bir marka haline geldiğini kaydeden Toklu, kısa zamanda başka şehirlerde de olacaklarını bildirdi.           

haber32
Son Güncelleme: 00.00.0000 00:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hakkı SALALI 2012-12-27 07:44:58

Hayırlı olsun Turan Bey.Başarılarınızın devamını dileriz...

Avatar
bilir kişi 2012-12-27 13:15:46

dr pizza ısparta da kan ağlıyor ,giren çıkan yok , batmanın eşiğine gelmiş durumda , birde antalya ya şube açılıyor ,bu şuna benzedi sallanan bir dükkan sahibinin aracının plakasına isim yazdırması gibi bir şey, işte beb iyiyim zihniyeti ,etrafa karşı yani.

Avatar
V.P 2012-12-27 15:38:36

tüm ekibin başarılarılarını dilerim allah yolunuzu açık etsin

Avatar
......................... 2012-12-27 21:10:30

Hangi batan bir şirket marka ismini satabilir.Hangi batan bir firmanın 6 yerde tabelası asılı kalır.Bu nasıl bir zihniyettir bu nasıl bir yorumdur bende bunu anlayamadım yıllardır Dr.Pizza dan pizza yerim hangi ulusal firma gelsin Dr.pizza Dr.pizzadır.Marka gücü şekli personel disiplini kaliteli ürünü v.s v.s.Yolun açık olsun Dr.Pizza sen Isparta'nın yüzakısın seviyoruz seni.....

Avatar
tebrik... e cevap 2012-12-28 15:11:28

tebrik ............ e , kardeşim uzaktan davulun sesi hoş gelir bilesin , bu arada belliki memur sun ,her gördüğün ışıklı tabelası olan yeri paris te dükkan sanma , neyse , umarım anlarsın anlamasanda zamanı gelince görürsün gerçekleri ve o zaman mecburen anlarsın.

Avatar
A.T. 2012-12-30 23:57:07

Dr:Pizza Ailesi tebrikler.Yolunuz açık ve kazancınız bereketli olsun.Bereketli kazançlarınız daha başka illerde yeni yatırımlarınızın önünü açsın,İnşallah...

Avatar
O.S 2013-01-05 11:36:01

meyve veren agac taslanırmıs ya sevgılı arkadasımızın yorumuda bu bence.Bellıkı dr pızza bır cok seyı kucuk anadolu sehrınde basarmıs markasını ulusala tasımıs sekıl bu.acaba bu olumsuz yorum yapan vatantasımız hayatında kac kısıye ekmek vermıs ıs sahası acmıs devlete vergı odemıs ılk once kendıne oyle bır baksın bu ısler yan yatıpda ata parasıyla yasamaya benzemez sevgılı yorumcu arkadas helal olsun dr pızzaya bır cok ıle tasımıs markasını sen ısıne bak dr pızza zaman zaman boyle olumsuzda yorumlar alacaksın yoluna bak allah yolunu acık etsın ıspartalı olarak markamızla gurur duyduk ve duyacagız.Ben 15 yıldır alıs verıs yaparım demekkı her sey guzel.

Avatar
tevfik 2013-01-17 13:42:28

Tebrikler Dr pizza tekrar hayirli ugurlu olsun

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi

haber32