haber32
banner77
12 Şubat 2019 Salı 22:42
Düzmece anketlerde bizi düşük gösterdiler
haber32

İyi Parti Isparta Belediye Başkan Adayı Gökmen Gökmenoğlu, seçim çalışmaları kapsamında bugün Ser-Tur’u ziyaret etti.

Servis esnafının sorunlarını dinleyen Başkan Adayı Gökmenoğlu’nun gündeminde Isparta’da yapılan seçim anketleri vardı.

Gökmenoğlu, “Yapılan düzmece anketlerde bizi düşük gösterdiler.

Biz anketimizde açık ara öndeyiz, ikinci Şükrü Başdeğirmen, üçüncü Yusuf Ziya Günaydın çıktı” dedi.

Kaynak:
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ali 2019-02-13 00:37:46

i̇yi parti il binasında anket yapılmış günaydın %16 oy almış ,düşünün ezikliği gökmen komiksin

Misafir Avatar
kemik rıza 5 gün önce @Ali

oturt koçum gökmen.helal olsun sana

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
bir bilen 5 gün önce @Ali

gökmen bey projen var mı projen ondan bahset hep muğlak şeyler proje dediklerin

Beğenmedim! (4)
Avatar
bastırrrrr 2019-02-13 01:00:36

yusuf ziya günaydın aziz yıldıreım gibi sandıkta kalacak bu anket doğru bir anket bastır gökmen başkannnnnnnn

Avatar
Mre 2019-02-12 23:39:42

Ama şunu hala anlayamadınız. parti işi değil bu belediye seçimi hatırlatırım. Sizce ISPARTA halkı şımdiki yönetimin yaptıklarını unutur mu?

Avatar
ADIM:ATEŞ SOYADIM:YAKAR 2019-02-13 01:30:30

31 mart-1 nisan ğünü kendiniz birbirinizle ihanetle,hainlikle suçlamayın,seçmenlere hakaret etmeyin.chp lilerin böyle yanlış tavırları vardır. eğer seçmen bunu ğöz önüne alırsa.chp,ip hezimeti yaşar .demokrasi çoğunluklu parlamenter adına üzülürüm.

Misafir Avatar
teneke kemal 5 gün önce @ADIM:ATEŞ SOYADIM:YAKAR

esnaf rumuzlu mahlukat sen ne içiyorsan banada ver bende hayal yaşayayım.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
olukçu esnaf 5 gün önce @ADIM:ATEŞ SOYADIM:YAKAR

esnafa cevap ıspartada chp,ip çilerin suratı asık duruyor .yalana ğerek yok. kendinizi avutmayın ve halkı kandıramazsınız .chp,ip öyle bir hezimet yaşayacak ki :

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
esnaf 5 gün önce @ADIM:ATEŞ SOYADIM:YAKAR

yakarim seni ates yakar

Beğenmedim! (7)
Avatar
atakcı 2019-02-13 09:20:53

hahahahahahhhhhhhhhhhhhhhh len sen dün gelmeden bugunden atmaya başladın palavraları ne başkanı olacaksın sen ancak kooperatif başkanı olursun.

Misafir Avatar
ADIM: ATEŞ.SOYDIM:YAKAR 5 gün önce @atakcı

halime cevap. akılsız halim,zekasız halim .beyinsiz halim kör halim hai̇n murat kara yilan ,hai̇n cemi̇l bayik, di̇yorki̇, oylarinizi i̇p,i̇le chp ye veri̇n daha sen düşmanini görememi̇şsi̇n yav ben akp li̇ deği̇li̇m di̇yorum si̇z ki̇mi̇n ne olduğunu daha ya çözememi̇şsi̇ni̇z ya körsünüz

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
halim 5 gün önce @atakcı

len ateş yakar düdüğü.haburdan teröristleri karşılama törenlerini,diyarbakır meydanında katil öcalanın mektubunun okunmasını mı özledinle delik düdük

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
ADIM:ATEŞ SOYADIM:YAKAR 5 gün önce @atakcı

kardeş bu chp,ip,hdp lilerin hepsi yalancı ayrıca atakçı halktan beleşten oy istiyorlar.malatya çinğenesi ğib,malatya çinğeneside baskıyla oy almıştı halktan.hdp de baskıyla halktan oy alıyor.

Beğenmedim! (9)
Avatar
kaya 2019-02-13 12:32:27

başkanım sonuna kadar seninleyiz. herşey iyi olacak en az 40 oy alacağız

Avatar
doğru 2019-02-13 13:08:49

yusuf gitsin de kim kazanırsa kazansın önemli değil

Avatar
ıspartalı 2019-02-13 07:13:20

iyi parti ile akparti arasında 3,7 puan fark gözüküyor. bu sonuca göre akparti belediyeyi kesin alıyor. çünkü kendi anketini yaptıran partiler en yakın rakibine 5-10 puan fazla oy gösterirler

Misafir Avatar
GARCI 5 gün önce @ıspartalı

eli̇n yabancisina ispartali kardeşleri̇m oy vermez.

Beğenmedim! (9)
Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi