haber32
banner77
22 Kasım 2016 Salı 10:08
Eğirdir Yolunda Dün 4 Maddi Hasarlı Kaza Meydana Geldi..
haber32
Hemen hergün yeni kazaların olduğu Eğirdir Yolu gidiş istikameri uzun süren mücadele ve ölümlü kazanın ardından trafiğe açıldı. Ancak, yolun muazzam şekilde daraldığı görülürken, kullanılan malzemenin sıkıntılı olmasının yanı sıra Toki Kavşağındaki Trafik Işıklarının kaldırılması sonrası sadece dün 4 maddi hasarlı kaza meydana geldi.

Artık bu yola çıkan Ispartalılar kendi aralarında Hakkını Helal et diyerek espiri yapar hale gelirken, daralan, kötü malzeme kullanılan yolda başkaca ölümlü kazaların yaşanmasından büyük endişe duyuluyor.

Şimdi bizlerde merakla bekliyoruz, Daha Önce 3 şerit olan yolun yenilenmesi sonrası 2 şeride düşmesini, yolda kullanılan asfaltta bir sorun olduğunu yazdığımız için Karayolları 13. Bölge Müdürlüğünden taramıza yeni bir tekzip gönderilecek mi? Yoksa yol bu haliyle kabul edilip yeni kazalara davetiye çıkarılacak mı?

Son Güncelleme: 22.11.2016 10:09
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
VATANDAŞ 2016-11-22 11:45:10

sevgili haber editörü bu haberiniz için teşekkür ederim bir vatandaş olarak bende anlamış değilim evet yapılan hizmeti elbette takdir ediyoruz ama gelişen dünyada dar olan yollarımızı genişleteceğimize geniş olan yolları daralıyoruz bunu bende anlamış değilim yetkililerin dikkatine

Avatar
vatandaş 2016-11-22 12:21:12

hız yapmazsan helalleşmenede gerek kalmaz yol yeni diye basıyorlar gaza sonra kaza...

Avatar
Anlamsız Proje 2016-11-22 12:48:59

Piyade alayının önünde yemin töreni zamanı asker ailelerinin araçlarını bu yola geçici park edip, kuyruğun toki kavşağına kadar uzandığını tüm Ispartalılar bilir. Zaten yoğun bir güzergah, bu proje sahibi karayolları ise karayolları müdürünün istifasını ayrıca yetkililerden bu projede sorumlu kimse diplomasının iptal edilmesini ve ivedi olarak yeni önlemler alınmasını Allah rızası için rica ediyorum.

Avatar
Yol-cuk!!! 2016-11-22 16:46:20

Soylencek söz yok! Yola emnıyet serıdı koymayıp, ustune ustluk 30 cm yukselten muhendıs ve yetkılılerı kutluyoruz! Allah başka dert vermesin! Başımızdan eksık etmesin! Bu kadar iq fazla olmalı!

Avatar
mağdur.. 2016-11-23 08:32:12

Karayollarının hangi işi doğru dürüst ki bu işi düzgün olsun... Çevre yolunun hali ortada işte...

Avatar