haber32
banner77
04 Ocak 2013 Cuma 07:50
Eğirdir'den Merkeze Sürgün (!)
haber32

Isparta Milli Eğitim Müdürlüğü, ilginç bir atamaya imza atı. Yapılan soruşturma sonucunda ceza alan Öğretmen M.Z ceza olarak eğirdir'den Isparta'ya tayin edildi.

haber32
Son Güncelleme: 05.01.2013 09:56
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
muallim 2013-01-04 08:21:59

Böyle ceza dostlar başına !... Bundan sonra merkeze gelmek için öğretmenler soruşturmalık işler yaparlar artık !he he he he he. Böyle uygulamaya ancak ısparta mem de karşılaşılır zaten.Hayırlı olsun herkese............

Avatar
Merkezde bir muallim. 2013-01-04 13:05:36

Yine Şarkikaraağaçta bir olaydan sonra öğretmen görev yeri değişikliği talebinde bulunuyor, üstelik boş yer biliniyorken atamadan sorumlu mevcut idareci işi yokuşa sürdüğünü atamasının yapılmadığını biliyoruz. Herhalde eğirdirden gönderilen kişi torpilli.

Avatar
harika 2013-01-04 13:50:40

Harika bir haber.

Avatar
Mehmet Akça 2013-01-04 13:55:47

Yanlışlık olmuştur, Sütçüler yazacaklarına, merkez yazmışlardır, Milli Eğitim Müdürümüzde yeni başladı henüz Ispartanın ilçelerine dolaşma fırsatı olmamıştır

Avatar
öğretmen 2013-01-04 13:59:36

Kurumundaki tüm çalışanlara sövdüğü iddia edilen arkadaş mıydı bu?Bir de sanırım öğrenci dövmekten soruşturması devam ediyordu?

Avatar
bekleyen 2013-01-04 13:59:40

eğirdir'den merkeze yeni sürgünler bekliyoruz...

Avatar
Eğitimci 2013-01-04 14:21:43

şerefiyle, haysiyetiyle ve de son derece özverisiyle öğretmenlik yapanlar, 4+4+4 handikabıyla veya norm fazlası tehdidiyle veya anadolu kadrosu saçmalığıyla il merkezinden ilçelere gitmek zorunda bırakılırsa meydan da böylelerine kalır. gayet doğal...

Avatar
hayret 2013-01-04 15:41:42

Böyle ceza dostlar başına mı desek:)

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi

haber32