haber32
banner77
31 Mayıs 2018 Perşembe 11:12
Emre  Mahellesi'nin 2 adayı var
haber32

AK Parti İl Başkanı Osman Zaban, Emrelilerden bu seçimde daha fazla destek istedi. Emre’nin evladı Mehmet Gökgöz’e sahip çıkılmasını isteyen Zabun, bir ayrıntıya dikkat çekti. Zabun, ‘listemizde Emre Mahallesi’nde 2 milletvekili Adayı var. Birisi Mehmet Gökgöz. Bu mahallenin çocuğu. Diğeri de Süreyya Sadi Bilgiç. Yıllardır Emre Mahallesi’nde ikamet ediyor. Evi bu mahallede’ dedi.

1ed742a3-a445-4925-8201-506702f2d4ec.jpg6f43fd55-dc4b-43c6-aa4c-e388992abdc6.jpgceb7592a-4fe8-4318-ae55-8deb288906f2.jpgdee2a9d4-7dc0-4e4f-859a-0a2d4d25297b.jpg

Son Güncelleme: 31.05.2018 11:16
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
REİSİN Yanındayız, diğerlerini sandığa gömeceğiz 2018-05-31 13:06:35

eyy akp'li kardeşlerim pireye kızıp yorgan yakılmaz. ilk 2 sıradaki milletvekillerine kızıpta akp' ye oy vermeyeceğiz diyorsunuz ama bu durumda mecliste reisi yapayalız bırakmış olacağız. ülke için tek başına hiçbir şey yapamayacak, hep köstek olacaklar. zaten istedikleride bu. 3. sıradaki uğur gökköz'de ısparta için canla başla çalışacak mütevazi birisi bence. hep beraber 3. milletvekili çıkarmak için akp'ye oy vermeliyiz. arkadaşlar bende ilk 2 sıradan memnun değilim ama ülkemin selameti için reisin ve milletvekillerinin yanındayım diğer partilerinde adayları da fos çıkmışken bölünmeden bir olalım iri olalım. 3 adayı meclise gönderelim. ben inanıyorum ki sandığın başına gittiğinizde kalbiniz doğru tercihi gösterecek inş...

Misafir Avatar
oy vermeyeceğim ak partiye 1 yıl önce @REİSİN Yanındayız, diğerlerini sandığa gömeceğiz

beni bağlamaz. adam gibi mv adayları çıkarsalardı.

Beğenmedim! (2)
Avatar
ISPARTALI 2018-05-31 14:09:05

osman zabun a rağmen reis ve milletvekillerine oyumu verecem rabbim tez zamanda osman zabundan ve recep özel den ak partiyi korusun bunlar olmasaydı 3 kesindi ama recep işi bozdu

Avatar