haber32
banner77
25 Mart 2019 Pazartesi 18:30
Ercan Görgülü ''Değişim şart''
haber32

ERCAN GÖRGÜLÜ’DEN BAŞDEĞİRMEN’E DESTEK

MHP’de 1999-2004 ile 2009-2014 yılları arasında 2 dönem Belediye Meclis Üyeliği ve 9 yıl Encümen Üyeliği görevinde bulunan bir dönem Günaydın’ın sağ kolu olarak bilinen Ercan Görgülü, AK Parti’ye geçti.

Eski Meclis Üyesi Görgülü, AK Parti Belediye Başkan Adayı Şükrü Başdeğirmen’e tam destek verdi. Görgülü, “Isparta’da değişimin vaktinin geldiğine inanıyorum. MHP’de 10 yıl belediye meclis üyeliği yaptım.

Sayın Günaydın ile 10 yıl meclis üyeliği, 9 yıl encümen üyesi olarak görev yaptım. Bilen bir kişi olarak söylüyorum. Isparta artık iktidar belediyeciliğine geçmeli. İktidarın nimetlerinden Isparta’da faydalanmalıdır. Isparta’da değişim zamanı gelmiştir. Isparta’da değişim ve gelişimi Şükrü Başdeğirmen ile yapacağımıza inancım tam. Bu yüzden AK Parti’deyim” diye konuştu.

Son Güncelleme: 25.03.2019 18:39
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
32.adam 2019-03-25 19:27:09

vay be ercan abi nerden nereye geldin yusuf başkanla yükseldin şimdi sırt çeviriyorsun tarih ihanetleri unutmaz

Misafir Avatar
Hasan 1 ay önce @32.adam

i̇yi olmuş.milliyetçiliği ayaklar altına alanları midesi kaldırıyorsa

Beğenmedim! (1)
Avatar
Sami 2019-03-25 23:39:42

yediği çanağa sıçan demezler mi böylesine?

Avatar
YOK DEVE 2019-03-25 20:49:23

doğruda ama İktİdarin değİşmesİ lazim isparta beledİyesİnİn değil. farki kaçirmişsin. ak masa soygununu unuttu galiba .

Avatar
vatandaş 2019-03-26 07:50:27

bir defa adam satan hep satar, bir defa davasını satan onuda hep satar. ercan mercan bilmem ama ortada apaçık rant var. apaçık para var para

Avatar
meral 2019-03-26 08:08:09

menfeat adamı işleri batırınca boğaza kadar borç en iyi liman şükrü abesi

Avatar
alettin 2019-03-26 09:16:52

bu çapsız tiplere mi kaldı şükrü....bittiğini burdan anlıyoruz... kirli şükrüden başkan olmaz

Misafir Avatar
Terbiyesiz 1 ay önce @alettin

Birine çamur atarken dıkkat et önce senın ellerın kırlenıyor pislik herif

Beğenmedim! (3)
Avatar
ISPARTA 2019-03-26 08:18:25

ıyı gundeyıl yolun neyse o olmalı ısı zayıflayan kacıyo sankı orda paradagıtılıyo

Avatar