haber32
banner77
27 Mayıs 2018 Pazar 16:37
Erdoğan'ın Isparta Mitingi Foto Galeri..
haber32

Erdoğan'ın Isparta Mitingi Foto Galeri..

Son Güncelleme: 27.05.2018 17:22
Anahtar Kelimeler:
ısparta
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ispartalı 2018-05-27 16:55:04

üniversiteyi ıspartaya reis getirmiş helal olsun. 92'de ak parti iktidardaydı zaten. isparta'ya gülü ak parti getirdi eskiden gül yoktu be gül dese inanırdı millet hayret onu dememiş. süleyman demirel'in kemiklerini sızlattık hamd olsun bugün de.

Misafir Avatar
Cem 9 ay önce @Ispartalı

Başka işiniz gücünüz yok dimi onca yaptığına bakmak yerine anca gidin kuyusunu kazınmnnn

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
işiniz bu 10 ay önce @Ispartalı

riv riv riv riv .......

Beğenmedim! (14)
Avatar
yalana bak 2018-05-27 17:27:15

ıspartaya üniversiteyi siz mi getirdiniz. o sayın süleyman demirel in eseridir ve sizin söylediğiniz koskocaman bir yalandır. ayıp be ayıp. yalanın böylesi hiç söylenmedi.

Avatar
sdü'lü 2018-05-27 17:31:29

sayın rte sen bu yalanlari ancak zir cahil, cühela ve aklindan zoru olanlara, haa birde menfaat uğruna herşeyi yalayan yalakalara yutturursun. bir kere üniversitenin logosunda bile baba nın imzası var. yuh size yuh, yuh, yuh....

Avatar
hahaha 2018-05-27 17:52:03

dereboğazını da kesin yapacağız der diye bekledim, şaşırtmadı

Avatar
Osman 2018-05-27 20:57:01

Demir eli o meydanda yuhalattiniz unutan isparta hainidir sen hiç merak etme

Avatar
gazi 2018-05-27 21:45:38

bıktık artık yalanlardan. dini her türlü işe bulaştırdılar. insanlar dinden soğudu. dini artık gale almaz hale geldiler. fitne, fesat çok arttı. her şerin,şeyin altında dindarım diyenler çıktı.

Avatar
ADEM 2018-05-28 06:06:16

çatlasinizda patlasanizda rte.şampiyon olacak arkadaşşşşşşş.

Misafir Avatar
rte 10 ay önce @ADEM

rte futbol takımı mıda şampiyon olacak

Beğenmedim! (1)
Avatar
AKP 2018-05-27 17:58:50

%70 oooo rei̇s ispartaya gelmi̇ş :)

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi