haber32
banner77
07 Eylül 2017 Perşembe 14:12
Erhan Kubilay İstifa etti
haber32

SDÜ Yapı İşleri Daire Başkanı Erhan Kubilay, görevinden istifa etti. Kubilay'ın yerine ise Abdullah Güç atandı.

Anahtar Kelimeler:
Erhan Kubilay İstifa Etti
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Senirkentli 2017-09-07 15:22:12

Kendisini yakinen tanırım, kıymetli, değerli, çalışkan ve dürüst bir insandır. Görevin ve makamın hakkını veren bir insandır. Sdü adına bir kayıp olduğunu düşünüyorum...

Avatar
işçi 2017-09-07 18:48:57

4 yıldır mevsimlik işçi olarak çalışıyorum.i̇lk kez bir amir bayramda bizden helallık aldı.konuşma yaparken bazılarımız ağladı.bize kıymet verdi.insani yönü çok iyi biri.üzüldük.

Avatar
adsız 2017-09-07 18:59:59

makam için takla atan ülkücü geçinen tintinlere kapak olsun.kesin kişiliğine uymayan şeyler olmuştur.oda alın atınızı severim tımarınızı demiştir.bu yönetimin topu sokaga cıksa bir erhan reis kadar seveni çıkmaz

Avatar
memoli 2017-09-07 18:57:14

çarıkçı ekibi iyice zayıflattı.krıptolar işbaşında anlaşılan

Misafir Avatar
biliyorsan öyle konuş bilmiyorsan susta adam sansı 2 hafta önce @memoli

neden istifa ettigini biliyormusun laf olsun diye yorum yapma işin aslını ögren ondan sonra yaz buraya..

Beğenmedim! (5)
Avatar
muhalefet 32 2017-09-07 20:22:20

sdü de çalışmak için kıvırtmak lazım sen kıvırtamadın kubilay . dürüst olmak yetmiyor. sdü hem çalışıp hemde şirket kuracaktın sdü müteahhıtleine malzeme satacaktın o zaman hora geçerdin.çalmıyan gözlerini kapatamıyan o makamda duramıyor .bak ne yaptılar kım geldı gözlerını kapatan bır arkadaş görmez bılmez duymaz .şirketidede var al ver gülüm e devamm

Avatar
??? 2017-09-07 21:10:35

Yorumlara bakılırsa sevilen, sayılan biriymiş.Çarikci napmaya çalışıyor acep?

Avatar
Tokuroğlu 2017-09-07 19:00:02

onunla çalışmak benim için bir şerefti.temiz ilkeli anlaklı düst bir kişiliğe sahipti Allah yar ve yardiimcisi olsun yolu açik olsun.

Avatar
medya 32 2017-09-07 21:18:44

yerine kim geldi onu bir inceleseniz.abdullah güç...kimdir bir araştırın bakalım.eski telekomcu eski dsi ci yenı sdü cü aynı zamanda izopar şirketinin sahıbı.sdü ye iş yapacaksan izoparla anlaşacan kardeşşşşş

Misafir Avatar
çok haklı 2 hafta önce @medya 32

gerçekten . kimdir. hiç araştırıldımı acaba araştırılsa neler çıkacak ?

Beğenmedim! (2)
Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi