haber32
banner77
03 Kasım 2006 Cuma 22:53
ESKİ SEVGİLİ YAKALANDI
haber32

Ayrıldığı sevgilisini takip edip, bir erkekle birlikte olduğu eve balkondan girerek kurşun yağmuruna tutan Süleyman Kaynak Isparta polisinin sıkı takibi ile İzmir"de yakalanarak Isparta"ya getirildi.

    Isparta"da 14 Ekim Cumartesi günü öğle saatlerinde ayrıldığı sevgilisini bir erkekle yatakta basan ve Azeri asıllı Semayi Durmuş(30)"u 3 kurşunla yaralayıp, Mustafa Erdurmuş(52)"u da tek kurşunla öldüren Süleyman kaynak(51) önceki dün İzmir"de yakalandı.

     Kıskanç eski sevgili Süleyman Kaynak, İzmir"den Isparta"da yaşayan Azeri asıllı ayrıldığı sevgilisi Azeri asıllı Semayi Durmuş"u takibe alarak, 14 Ekim 2006 Cumartesi günü Yedişehitler Mahallesi"ndeki bir apartmanın birinci katında oturan Semayi Durmuş ve sevgilisinin ilişkisi olduğunu öğrenince, evin balkonun tırmanarak balkondan içeri girerek kurşun yağdırdı.

     Kurşunlardan 3"ü 3 çocuk annesi Semayi Durmuş"a isabet ederken, bir kurşun ise evli ve 2 çocuk babası Mustafa Erdurmuş"a isabet etmişti. Semayi Durmuş ve Mustafa Erdurmuş SDÜ Tıp Fakültesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi"nde tedavi altına alınırken, Mustafa Erdurmuş burada hayatını kaybetmişti.

     Girdiği balkondan atlayarak 06 GF 663 plakalı otomobille olay yerinden hızla kaçan kıskanç sevgili Süleyman kaynak ise Isparta Emniyet Müdürlüğü ekiplerinin sıkı takibi sonucunda dün İzmir"de Selçuk"ta bir otelde yakalandı.

    Süleyman Kaynak aynı gün Isparta"ya getirilerek hakim karşısına çıkarıldı. Kaynak tutuklanarak cezaevine gönderildi.

Olusum

haber32
Son Güncelleme: 03.11.2006 22:53
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Niyazi UĞUZ 2006-11-04 12:02:00

Başta sayın emniyet müdürümüz olmak üzere görevlilere kutluyorum.

Avatar
SN.BALABAN 2012-09-16 22:57:43

SEN AK MASANIN HESABINI Bİ VERSENE ÇIKIP DOSYADAN BİRŞEYLER OKUYACAĞINA..HALA İYİ KONUŞUYORSUN PES VALLAHİ.. SENİN BAŞBAKAN YARDIMCIN GEÇEN SENE ISPARTAYA GELDİĞİNDE SENİN İÇİN NELER SÖYLEMİŞTİ BUNLARI Bİ DÜŞÜN BENCE...

Avatar
ülkücüler 2012-09-16 23:14:41

helal sana balaman. konuş arkanda biz varız

Avatar
ADİL CEVAZ 2012-09-17 04:53:47

S.BALAMAN ; TAŞ YERİNDE AĞIRDIR.YAŞI KÜÇÜK TARİH VE SİYASETİ BİLMEYENLERLE POLEMİĞE GİRMEYELİM.HER ŞEYİN İLACI ZAMANDIR.

Avatar
ömer 2012-09-17 06:14:25

sen sanki öok bbiliyorsun da konuşuyorsun .senden seneye tümden kurtulucaz.arınç bile söyledi ısparta senin yüzünden kaybedildi

Avatar