haber32
banner77
14 Mart 2019 Perşembe 20:58
Esnaflar Başdeğirmenle buluştu
haber32

ESKK 6. Bölge Birliğimize ve Birlik Başkanı Ahmet Tural'ın Süleyman Demirel Kongre Merkezinde düzenlediği T.C Ticaret Bakanlığı Isparta Esnaf Buluşmasına TBMM Başkan Vekili Süreyya Sadi Bilgiç, AK Parti Milletvekili Mehmet Uğur Gökgöz, İl Başkanı Osman Zabun, İl Genel Meclisi Başkanı Ali Bolat, Belediye Başkan Adayı Şükrü Başdeğirmen, Birlik-Oda ve Kooperatif Başkanları, Yönetim ve Denetim Kurulu Üyeleri  ve çok sayıda davetli katıldı.

Son Güncelleme: 15.03.2019 12:20
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Salih 2019-03-14 21:29:56

Bir esnaf olarak kesinlikle Yzg gitsin yerine kim gelecekse gelsin düşüncesindeyim yeter artık Yzg dönemi

Misafir Avatar
cayboyu'na 5 gün önce @Salih

hay amini essekler siksin sabah namaza kalkmistim abdestliydim ezanin okunmasini bekliyordum gulmekten ossurdum abdestim kacti

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Sayın vekilim cevap verin lütfen 6 gün önce @Salih

sayın vekilim;habur zamanında çadır mahkemelerindeki trük bayrağının indirildiği söyleniy or.Allah aşkına buna dair bir açıklama yapın.doğru veya yanlış olup olmadığı kafamı .eğer türk bayrağı indirildi ve bu iddia doğru ise bundan sonra ak parti benim için yoktur sayın vekilim

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
cayboyu 6 gün önce @Salih

yzg gidince yerine kim gelecek? sukru mu gelecek? adamda liderlik vasfi yok bir kere. oynama sikidim a a acayipsin.

Beğenmedim! (7)
Avatar
Vedat 2019-03-14 21:11:58

Bu seçim esnafın kimden yana olduğu belli oldu

Misafir Avatar
esnaf 6 gün önce @Vedat

esnafim ve ak partiye oy vermeyecegim. carsamba pazari tasindiktan sonra ebem sikildi. bir daha duze cikamadim.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
Sevda 6 gün önce @Vedat

bir atasözü vardır, körle sağırlar birbirini ağırlar, burada bulunanlar zaten partiden, içlerinde birkaç vatandaş var. göz boyama açıkcası esnaf kan ağlıyor, satış yapmadan dükkan kapatıyor, çoğu borç batağında

Beğenmedim! (4)
Avatar
VATANDAŞ HALK ISPARTALI 2019-03-15 02:48:48

YANIMIZDA ANTALYA DÜNYADA TURİZİM ŞEHRİ EV KİRALARI ORADA 500. 600 TL İKEN ISPARTADA AYNI EMSALDAKİ EV KİRALARI BİN TL BİN BEŞYÜZ TL YAZIK FAKİR FUKARA EMEKLİ ASGARİ ÜCRETLE GEÇİNEN İNSANLARA YAZIK. GENÇLERİMİZ İÇİN ÇOCUKLARIMIZIN SPOR YAPABİLECEĞİ TOP OYNAYABİLECEĞİ MAHALLELERDE BİR TANE YER VE SAHA YOK ISPARTA SPORUMUZUN HALİ PERİŞAN GENÇLERİMİZDE BAĞIMLILIK ALMIŞ BAŞINI GİDİYOR. VE UTANMADAN BU SORUNLARI BİLE BİLE YUSUF ZİYA GÜNAYDIN. YALAN SÖYLÜYOR BEN 1.800 KİLOMETRE ALT YAPI APTIM DİYOR TABİ HALK NE BİLSİN YERİN ALTINI YALAN SÖYLEREK HALKIN AKLIYLA ALAY EDİYOR. ÇIKYOR TELEVİZYONA BEN DÜYANIN EN İYİ KİLİT DAŞINI BEN YAPTIM DİYEREK ÖYLE BİR ANLATIYOR OYUKA ÇIKARIYOR KİLİT DAŞI İLE HALKIMIZ KANDIRMAYA ÇALIŞIYOR. DÜNYANIN EN BÜYÜK FABRİKASINI BEN KURDUM DİYOR FABRİKADA 49 KİŞİ ÇALIŞIYOR. BELEDİYE BAŞKANI ŞEHRÜL EMİN DEMEKTİR. YANİ GÜVENİLİR YALAN SÖYLEMEYEN KİŞİ DEMEKTİR. BU KADAR YALAN KONUŞAN BİRİNDEN BELEDİYE BAŞKANI OLMAZ. BU KİŞİYE OY VERENLER ÇOK BÜYÜK VEBAL ALTINA GİRER.

Avatar
Yılmaz 2019-03-15 08:50:15

Ezana saygısı olmayan bayrağına saygı olmayan kutsallarına saygısı olmayan ve benim paramı heykel deyipte saçma sağan taş yığınlarına yatıranlara artık dur diyeceğimiz bir seçim olacak yeter artık bu milleti salak yerine koyupta sömürdüğünüz yeterrrr

Avatar
Teoman 2019-03-14 21:47:08

Bir CHP li olarak bu seçim oyum Şükrü Bey sizedir inşallah bu seçim bizleride unutmazsınız seçimlerden sonra

Misafir Avatar
Teomana 5 gün önce @Teoman

düdük habur çadir mahkemelerinde türk bayrağını indiren kimdi.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
mahalle sakini 6 gün önce @Teoman

gavat sensin it

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
gulevler 6 gün önce @Teoman

kendini yalandan cehapeliymis gibi gosterme lan gavat. ak partinin reklama ihtiyaci yok.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Cevdet 2019-03-14 21:11:23

Helal beee yürüüü be Şükrü başkannnn

Avatar