haber32
banner77
11 Temmuz 2017 Salı 23:32
Faciadan kıl payı dönüldü..
haber32

Defalarca kaza meydana gelen ve bir türlü yetkilileri harekete geçiremeyen Meddem Hastanesi önündeki servis yolu gece saatlerinde az daha yeni bir faciaya adres oluyordu.

 Servis yolunda devam eden aydınlatma çalışmaları için yolun ortasına dökülen kum hiçbir güvenlik önlemi alınmadan bırakıldı. Yoldan geçen bir araç sürücüsü önünde aniden kum yığınını görünce direksiyon hakimiyetini kaybederek aracının kontrolünü kaybetti. Olayın ilk şokunu atlatan sürücü ailesini sakinleştirmeye çalışırken aynı şekilde başka bir sürücü daha aynı tehlikeyi atlattı.

 Haber merkezimizi arayan sürücüler Isparta Belediyesini aradıklarını, belediye yetkililerinin yol bizim sınırımızda değil yapacak birşey yok dediklerini ifade ettiler.

Ölüm tehlikesi atlatan sürücüler haber merkezimizi arayarak, yapacak birşey yoksa bu yolu kapatsınlar daha fazla insan ölmesin diyerek isyanlarını dile getirdiler.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
:D 2017-07-12 00:30:55

layık olmasın o, - gazeteci yada haberciyim diye geçinen vatandaşlar ! 12 kişi bir araya gelip halk eğitime baş vurmanız durumunda mutlaka türkçe kursu açılacaktır. bilginize.

Misafir Avatar
Komik olmayın 3 ay önce @:D

Hakikaten kimler gazetecilik yapıyor güzel memleketimde? Sıradan vatandaş veya üniversite mezunu bir bürokrat olsan ve valiye-belediyeye bir derdini anlatmak istesen içeri giremezsin. Layık yazmayı bilmeyen basın mensupları 1 dakika bekletilmez

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hülya ERK 2017-07-12 00:30:12

"laik" sözcüğü yunancadır ve "din işlerini devlet işlerinden ayıran" anlamı taşır. sizin kullanmak istediğiniz sözcük "layık" sözcüğüdür. arapça kökenlidir, "yaraşır" , "gereği gibi" anlamları taşır.

Avatar
Misafir 2017-07-12 07:33:38

"layıksın" olmalı o başlık; "lâiksin" değil.

Avatar
sorumlu kimse onu yazin, bu nasil habercilik!!! 2017-07-12 00:52:49

bizim bir sey yapma yetkimiz yok denilmistir, illaki yol kimin yetki alaninda ise yapilacak bir sey ve yetki alaninda olanlarin sorumlulugu vardir. bu nasil habercilik böyle! almanyada ilk farkeden sürücü ileriye uyari levhasini koyup hemen polisi aramasi gerekiyor böyle durumda!

Avatar
ahmet 2017-07-12 10:13:58

meddem de gitmiş milyar dolarklık hastane yapmış bi otoparkına asfalt dökememiş !!!! ıyaş gitmiş ayda blmem kaç yüz milyar para alıyor köfteciden ama belediyeye üç kuruş para verip o yolu yaptıramamış. bunlar aç gözlü yatırımcı, belediye de aç gözlü belediye... birbirini bekliyorlar arada da biz perişan oluyoruz !!!

Avatar
ACİL ÇÖZÜM 2017-07-11 23:42:26

ıspartada trafik felaket yollar felaket acil çözüm

Avatar
Ali 2017-07-11 23:49:24

böyle bir zihniyet var mı yahu. "yol bizim sınırımızda değil" diyenlerin bir gün eşi çocuğu böyle bir bahane nedeniyle hayatlarını kaybetse, engelli kalsa isyan etmezler mi acaba. el insaf, el vicdan...

Misafir Avatar
medeni ülkelerde böyle olur! 3 ay önce @Ali

evet, burasi muz cumhuriyeti degil, herkesin yetki ve faaliyet alanlari kanunlarla sinirlandirilmistir! herkes istedigi yerde istedigini yapamaz. kapinin önünde kapimin önü diye istedigini yapamazsin, istersen yapta bir gör!

Beğenmedim! (1)
Avatar
Etme bulma dünyası 2017-07-12 08:46:31

belediyenin zabıtası, devletin polisi, karayollarının acil müdahale ekibi yok mu? evet yok. mesai biter, memur eve gider. madem öyle işte böyle. asgari ücretle eşşek gibi çalıştırdığınız işçiler işte böyle sırtından atar sizi.

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi