haber32
banner77
03 Kasım 2018 Cumartesi 14:01
Flaş Gelişme Zabun istifa edecek mi?
haber32

AK Parti’de flaş gelişme Osman Zabun’a…

AK Parti’de belediye başkan adaylığı sürecinde önemli gelişmeler yaşanıyor.

AK Parti Genel Merkezi’nin İl Başkanı Osman Zabun’a belediye başkan adaylığı için istifa izni verdiği öğrenildi. Ankara kulislerinden edinilen bilgiye göre, Zabun Türkiye’de istifasına izin verilen 8 il başkanı arasında yer alıyor.

Zabun’un önümüzdeki hafta görevinden istifa etmesi bekleniyor. 

haber32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
recep 2018-11-03 18:37:58

cumhur başkanımız diyor ki kibir abideleri adaylık için müracaat etmesin aday yapmayacağız.

Avatar
Alperen 2018-11-03 14:33:25

o iş zor çıksında alsın boyunun ölçüsünü

Misafir Avatar
yabancı 2 hafta önce @Alperen

ben yabancıyım kimin kazanması benim için önemli değil fakat.vekil seçimlerinde yusuf ziya kime çalıştı.sen onu anlat.eğer m.h.p ,ye çalışsaydı m.h.p 1 vekil çıkaracaktı demek çalışmadı .kime çalıştığını anladın mı.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ğörüşeceğiz 2 hafta önce @Alperen

ğörüşeceğiz yusuf ğidicidir. eğer m.h.p de ilçe başkanlığını alırsa onada şükretsin.ülkücü ,milliyetçi kültür yok,kurtuluş savaşı hem ekonomik,hemde silahlı mücadele ile kazandı.sokakta şahid oluyorum bana ne diyen çok çakma devlet,milliyetçilere rastlamak mümkün bu nasıl milliyetçilik,nasıl devletçiliktir.

Beğenmedim! (2)
Avatar
VATANDAŞ 2018-11-03 17:28:41

hayirli olsun yusuf ziya ya en az yüzde 40 fark atar

Misafir Avatar
Assault 2 hafta önce @VATANDAŞ

Hadi ordan

Beğenmedim! (3)
Avatar
Ak seçmen 2018-11-03 15:12:25

Malesef yusufa hayırlı olsun demek zorunda kalırız. Osmanla olmaz

Misafir Avatar
Kemal 2 hafta önce @Ak seçmen

Gecin bunlari

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
yabancı 2 hafta önce @Ak seçmen

dışarda ğelen vatandaşa yabancı ğözüyle bakanlara oy yoooooooooooooooooook.bunu diyenler ıspartaya yabancıdır. ortamı yokluyoruz bu sözü söyleyenlere oy yooooooooooooook hatta 1 damla su dahi yok.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Teşkilatcı 2018-11-03 15:45:38

olumsuz yorum yazan arkadaşım sen ne kadar osman başkanı tanıyorsun. oturdurn konuştun mu sohbet ettin mi. 3 dönemdir gösterdiği başarıyı belediye başkanlığınıda alarak gösterecek demedi demeyin

Misafir Avatar
Haklısın Teşkilatçı 2 hafta önce @Teşkilatcı

oturup konuşamadık çünkü kapıları kapalıydı biz kendisine ulaşamadık hiç. selam alıp vermedi belki tabi dediğiniz gibi kapısını aralasa selam alıp verse iyi insan olduğunu anlama şansımız olurdu.

Beğenmedim! (3)
Avatar
AK DAVA 2018-11-03 16:05:02

bırakın osmanı aslanı davanıza sahip cıkın ak dava kaznsın

Avatar