haber32
banner77
30 Mayıs 2018 Çarşamba 16:27
Gökgöz esnaf turunda
haber32

Gökgöz, 24 Haziran seçim çalışmaları kapsamında Isparta Merkez Camlı Camii ve Cumhuriyet Caddesi arasındaki esnafları ziyaret ederek desteklerini istedi.

1f2649c8-8e2c-43a1-a973-afdd934fb667.jpg3c2d9c94-2f2d-4c44-8d06-3ed274747ba8.jpgab3f76d6-1cc6-49be-890f-a29e74fd3c63.jpgdfc08817-b99c-418a-aca0-6df020fb351e.jpg

Son Güncelleme: 30.05.2018 16:51
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
hilmi 2018-05-30 16:56:55

keşke ilk sırada sen olsaydın da milletvekilliğinde de ak partiye oy verseydim...

Avatar
Abdullah 2018-05-30 22:06:16

Gökgöz sayesinde Ak Parti merkez de oy patlaması yapacak. Ne de olsa merkezin adamı

Avatar
hasan 2018-05-30 22:14:46

uğur gökköz için oyumu akp ye vereceğim ıspartayı tanıyan ıspartaya yatırım yaptıracak tek adam gökkköz sayesinde akp 3 milletvekili çıkaracak

Avatar
uğur kağan 2018-05-30 22:51:55

ey akp li kardeşlerim pireye kızıp yorgan yakılmaz. ilk 2 sıaradaki milletvekillerine kızıpta akpye oy vermiyeceğiz diyorsunuz ama bu durumda mecliste reisi yapayalnız bırakmış olacağız ülke için tek başına hiçbirşey yapamayacak hep köstek olacaklar zaten istedikleride bu. 3. sıaradaki uğur gökközde ısparta için canla başla çalışacak mütevazi birisi bence hep beraber 3. milletvekili çıkarmak için akp ye oy vermeliyiz

Misafir Avatar
Kapçıklara 12 ay önce @uğur kağan

hırsıza namussuza haine sapıka adiye taraf ve destek olan ondan aşağılıktır bunu bilerek başkasının desteğini kandırarak şerefsizliğe destek eden daha şerefsizdir. lütfen okuyun diyen iblis oğlu iblis

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Lütfen Okuyun SAADETLİ KARDEŞLERİMİZ 12 ay önce @uğur kağan

http://www.radyo7.com/icerik/7052-o-kol-kurusun-temel-bey

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
uğur kağan 12 ay önce @uğur kağan

arkadaşlar bende ilk 2 sıradan memnun değilim ama ülkemin selameti için reisin ve milletvekillerinin yanındayım diğer partilerinde adaylarıda fos çıkmışken bölünmeden bir olalım iri olalım 3 adayı meclise gönderelim. Ben inanıyorum ki sandığın başına gittiğinizde kalbiniz doğru tercihi gösterecek

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
Hasan 12 ay önce @uğur kağan

Isparta halkı tepki göstermediği için oldu bunlar. Bir kez gösterelim tepkimizi inşallah tepeden tırnağa değişir parti. Bunlarla olmuyor abi olmuyor. Bedavadan yusuf ziyaya kaptırdılar. Sürekli malubiyet. İstemiyoruz bu yönetimi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Hasan 12 ay önce @uğur kağan

Dogru diyorsun da reis kac yildir halkin istemedigi yonetimi koymak nedir. Tamam dibine kadar ak partiliyiz ama saf salak da degiliz. Benim istemedigim aday ve yonetim inatla onume koyuluyorsa kusura bakmasinlar oy veremem.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Musa 12 ay önce @uğur kağan

Kesinlikle gökgözün 3. Sıradan çıkması gerekiyor.

Beğenmedim! (1)
Avatar
boş 2018-05-30 20:07:17

nasıl olsa seçilemeyeceksin. bari zaman harcama

Avatar
YANDAŞ 2018-05-30 17:31:26

NE VADEDİYOR ACABA ?. 16 YILDA KAYBETTİKLERİMİZİ GERİ GETİRMEYİ Mİ?.

Avatar
Isparta 32 2018-05-31 11:55:25

Akp kardeşim niye hep aynı adaylar bırakın artık bu teşkilatdan olsun kötü olsun anlayışını ya şehir kimi istiyorsa onu koyun ben istemediğim adamları seçmek zorunda değilim dengeleri koruyun esnafı kim temsil ediyor şimdi çifçiyi kim temsil ediyor

Avatar
yazık ettiler gökgöz'e 2018-05-31 10:44:32

gökgöz'ü iyi tanırım ve ben de 3. sırada yazık ettiler diyorum. gökgöz'ü ilk sıraya koyup arkasına da hiç tanınmayan ama ıspartalı yeni iki isim koysalardı 3 garanti olur ve 4 zorlanırdı diyorum. ve sırf o mafya kılıklı süreyya ve kaba recep sebebiyle çok istediğim halde gökgöz'e oy vermeyeceğim. çünkü seçilemeyecek. öyle bir durum ki, ilk 2 isim bunlar iken 3. sıradaki gökgöz değil de başkası olsaydı akparti kesinlikle 1'de kalırdı. gökgöz hatrına oy verecekler ise onu seçtiremeyecek, ama gökgöz2e verilen oylar recep'in seçilmesini sağlayacak. yazık oldu gökgöz'e. şahsen benim oyum mhp'ye. adaylarını tanımıyorum ama süreyya ve recep'i tanıyorum ya yeter. ak parti'nin de ısparta'da mutlaka cezalandırılması gerektiğini düşünüyorum. hem hizmet yapma, hem istemediğimiz adayları dayat. ne len bu?

Sponsorlu Bağlantılar haber32 haber32
Isparta zayi kayıp ilanlarınız için 0246 223 67 06 Ehliyet, öğrenci kimliği kayıp ilanı vermek için Isparta Express Gazetesi